Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Стешиц, А. В.
dc.contributor.author Арефьєв, В. Г.
dc.date.accessioned 2019-09-19T12:51:00Z
dc.date.available 2019-09-19T12:51:00Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Стешиц, А. В. Проблема диференціації в педагогічній теорії та практиці / А. В. Стешиц, В. Г. Арефьєв // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт) : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2019. - Вип. 5 (113). - С. 170-173. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/25584
dc.description.abstract У статті розглянуто проблему диференціації на різних рівнях управління навчальним процесом (державному, обласному, навчального закладу, внутрігруповому, індивідуальному). Розкрито зміст понять «диференціація» і «диференційований підхід». Розглянуто зміст освіти на профільному й рівневому рівнях диференціації. Проаналізовано психолого-педагогічні основи диференціації навчання та узагальнено дані спеціальної літератури щодо диференційованого навчання як способу розв’язання завдань розвитку сучасної освіти. Практичне значення розглянутої проблеми полягає у розробці і впровадженні диференційованих педагогічних технологій в систему освітніх закладів з метою поліпшення розумового та фізичного стану тих, хто займається. ua
dc.description.abstract The paper deals with the problem of differentiation at different levels of management of educational process (the state, regional, educational institution, intragroup, and individual ones). The content of the concepts of "differentiation" and "differentiated approach" was determined. The content of education were discussed at the levels of profile and level differentiation. The psychological and pedagogical fundamentals of differentiation of education were analyzed and the data of specialized publications on differentiated education as a way to address the problems of development of modern education are generalized. The practical value of the discussed problem is the development and implementation of differentiated pedagogical technologies in the system of educational institutions with the aim to improve the mental and physical state of students. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject диференційований підхід ua
dc.subject навчальні заклади ua
dc.subject differentiated approach ua
dc.subject educational institutions ua
dc.title Проблема диференціації в педагогічній теорії та практиці ua
dc.title.alternative Problem of differentiation in pedagogical theory and practice ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу