DSpace at library NPU Dragomanova » Філософія освіти » 2008 рік » № 1-2 »
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/2554
Title: | Каким быть образованию будущего? (Итоги ІІ Международного гуманитарного форума "Возрождение, обновление и развитие человека") |
Authors: | Грива, О. |
Keywords: | II Міжнародний гуманітарний форум "Відродження, оновлення і розвиток людини" Міжнародний дитячий центр "Артек" II International Humanities Forum "Rebirth, Renewal and Human Development" International child's center "Artek" |
Issue Date: | 2008 |
Publisher: | Видавництво НПУ ім. М.П. Драгоманова |
Citation: | Грива О. Каким быть образованию будущего? (Итоги ІІ Международного гуманитарного форума "Возрождение, обновление и развитие человека") / О. Грива // Філософія освіти: наук. часопис. - 2008. № 1-2(7)/Ін-т вищої освіти АПН України, Нац пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова, Укр. академія політ. наук. - К.: Вид-во НПУ імені М.П. Драгоманова, 2008. - С. 334-340 |
Abstract: | Стаття висвітлює проведення II Міжнародного гуманітарного форуму "Відродження, оновлення і розвиток людини" в Міжнародному дитячому центрі "Артек" у квітні 2007 року. Форум став ланкою в ряді міжнародних зустрічей, присвячених найгострішим гуманітарним питанням сучасності. Вчені і практики — педагоги, філософи, психологи, викладачі, медики, а також представники громадських організацій із різних країн зібралися в одному з найвідоміших педагогам всього світу місці — "Артеку" — для обговорення питань про майбутнє освіти. The article reviews the II International Humanities Forum "Rebirth, Renewal and Human Development" held at the International child's center "Artek" in April 2007. Scholars from various fields — philosophy, psychology, pedagogy, medicine, — as well as the representatives of public organizations from different countries gathered in "Artek" to discuss the most urgent questions about the future of education. |
URI: | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/2554 |
Appears in Collections: | № 1-2 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.