DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 15. Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт) » Випуск 4 (112) »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/25494
Title: Концептуальна база професійної підготовки фахівців з фізичного виховання в Австрії
Other Titles: Conceptual basis of specialists in physical education professional training in Austria
Authors: Романчук, О. В.
Keywords: підготовка фахівців
система
фізичне виховання та спорт
професійна підготовка
Австрія
specialists training
system
physical education and sport
professional training
Austria
Issue Date: 2019
Publisher: Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Романчук, О. В. Концептуальна база професійної підготовки фахівців з фізичного виховання в Австрії / О. В. Романчук // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт) : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2019. – Вип. 4 (112). – С. 130-135.
Abstract: У статті представлено аналіз австрійського досвіду розбудови системи професійної підготовки педагогічних кадрів зі спорту і фізичної культури на сучасному етапі. Основна увага приділена концептуальній базі професійної підготовки фахівців з фізичного виховання. Зміст професійної підготовки розглядається як широкий масив навчальної інформації, освоєння якої має забезпечувати формування професіоналізму і загальної культури. Сучасна концептуальна база професійної підготовки кадрів спортивно-фізкультурного профілю до педагогічної діяльності з дітьми і молоддю в Австрії характеризується інноваційністю, відповідністю сучасних світовим стандартам професійної педагогічної освіти, спрямованістю на впровадження новітніх здобутків педагогічної науки, спорту у процес освіти фахівців з фізичного виховання. Описано також роль культурологічного, аксіологічного, особистісно орієнтованого, компетентнісного, діяльнісного, практико-орієнтованого підходів у системі підготовки фахівців.
The article presents an analysis of the Austrian experience of developing a system of professional training of pedagogical staff in sports and physical education at the present stage. The main attention is paid to the conceptual basis of professional training of specialists in physical education. The content of such training is considered as a wide range of educational information, the development of which should ensure the formation of professionalism and allround development. The modern conceptual basis of professional training of sports staff for pedagogical activities with children and youth in Austria is characterized by innovation, compliance with modern world standards of professional pedagogical education, the focus on introducing the latest achievements of pedagogical science and sports in the process of education of specialists in physical education. The role of culturological, axiological, personally oriented, competence, activity, practical-oriented approaches in the system of training specialists is also described.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/25494
Appears in Collections:Випуск 4 (112)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
RomanchukO.pdf128.85 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.