Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Корекція психофізіологічних функцій у процесі професійно-прикладної фізичної підготовки студентів закладів вищої освіти

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Романчук, С. В.
dc.contributor.author Король, О. С.
dc.contributor.author Гавриленко, М. М.
dc.contributor.author Фестрига, С .В.
dc.date.accessioned 2019-09-13T06:45:11Z
dc.date.available 2019-09-13T06:45:11Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Корекція психофізіологічних функцій у процесі професійно-прикладної фізичної підготовки студентів закладів вищої освіти / С. В. Романчук, О. С. Король, М. М. Гавриленко, С .В. Фестрига // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт) : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2019. - Вип. 3 (111). - С. 163-167. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/25476
dc.description.abstract Робота присвячена питанню професійно-прикладної фізичної підготовки студентів закладів вищої освіти в процесі їхнього фізичного виховання. Представлено результати практичної апробації авторської програми професійно- прикладної фізичної підготовки студентів вищої школи технічної галузі на основі дослідження стану психофізіологічних функцій. Виявлено достовірне покращення усіх досліджуваних параметрів психофізіологічних функцій у студентів експериментальної групи по закінченні експериментального дослідження. Установлено, що застосування протягом курсу фізичного виховання розробленої програми професійно-прикладної фізичної підготовки забезпечило досягнення значних результатів у покращанні стану психофізіологічних функцій студентів аніж традиційні організація і зміст такої підготовки в процесі фізичного виховання у термін навчання у закладі вищої освіти. ua
dc.description.abstract The article considered professionally applied physical preparation of technical universities students as their focused training systems to the profession. Taking into account the strong relationship between the level of physical preparedness and the psychophysiological mechanisms for ensuring the professional ability of students, the corrective effects on the state of the parameters to ensure the effectiveness of of professionalapplied physical training are of particular importance. The purpose of the research is to analyze the state of psychophysiological functions of students of the main medical groups of the National University "Lviv Polytechnic" in the process of professional-applied physical training. Methods of research: general-scientific methods of theoretical level: analysis and synthesis, and methods for obtaining empirical data: pedagogical experiment, pedagogical testing for the diagnosis of psychophysiological functions, methods of mathematical statistics. The application of the proposed professionally-applied physical training program during the course of physical education achieved much better results in solving tasks than the traditional training and physical education content, which are used in the control group. It was shown that under the influence of developed professional applied physical preparation, a significant improvement in all the studied psychophysiological functions parameters in experimental group students. The triennial forming experiment proved its effectiveness in solving the problems of professionally-applied physical training in universities towards the formation of a high level of student psycho-physical readiness. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject студент ua
dc.subject фізичне виховання ua
dc.subject професійно-прикладна фізична підготовка ua
dc.subject авторська програма ua
dc.subject психофізіологічні функції ua
dc.subject student ua
dc.subject physical education ua
dc.subject professionally applied physical preparation ua
dc.subject authoring program ua
dc.subject psychophysiological functions ua
dc.subject.classification 796.011.3:373.62–057.875 ua
dc.title Корекція психофізіологічних функцій у процесі професійно-прикладної фізичної підготовки студентів закладів вищої освіти ua
dc.title.alternative The сorrection of the psychophysiological functions in the process of professional-applied physical training of universities students ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу