DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 15. Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт) » Випуск 4 (112) »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/25469
Title: Обгрунтування методики професійно-прикладної фізичної підготовки студентів медичних закладів, побудованої на змісті програми зі стренфлексу
Other Titles: Justification of the methodology of professional-applied physical preparation of students of medical institutions based on the content of the Strenflex program
Authors: Петришин, О. В.
Keywords: навчально-виховний процес
умови розробки інноваційної програми
професійно-прикладна фізична підготовка
фізична підготовленість
силові якості
фітнес-багатоборство
стренфлекс
студенти
educational process
conditions of development of the innovation program
professional-applied physical preparation
physical preparedness
power quality
fitness all-around
strenflex
students
Issue Date: 2019
Publisher: Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Петришин, О. В. Обгрунтування методики професійно-прикладної фізичної підготовки студентів медичних закладів, побудованої на змісті програми зі стренфлексу / О. В. Петришин // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт) : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2019. – Вип. 4 (112). – С. 113-118.
Abstract: У статті запропоновано структуру розробки авторської програми професійно-прикладної фізичної підготовки студентів вищої медичної установи, засновану на поліпшенні змісту професійно-прикладної фізичної підготовки майбутніх лікарів за допомогою силових видів спорту на прикладі фітнес-багатоборства «стренфлекс»; визначено умови, яких необхідно дотримуватися розробникам програм по стренфлексу в змісті професійно-прикладної фізичної підготовки студентів медичних вузів в процесі їх учбової діяльності, разом з традиційними (футбол, волейбол, баскетбол), новаторськими формами спортивно-ігрової діяльності (міні-футбол, настільний теніс, гандбол, бейсбол).
The article by proposed a structure for developing the author's program of professional-applied physical preparation of students of a higher medical institution based on improving the content of professional-applied physical preparation of future doctors with the help of power sports on the example of the fitness allaround «strenflex»; Certainly the conditions that must be followed by the developers of strenflex programs in the content of professional-applied physical preparation of medical students in their educational activities, along with traditional (football, volleyball, basketball), innovative forms of sports and gaming activities (mini-football, table tennis , handball, baseball).The purpose of the study is to provide a theoretical substantiation of the possibilities of Strenflex regarding the formation of professional psychophysical qualities and the development of methodological recommendations for the adaptation of the existing curriculum for strenflex for students - future medical professionals.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/25469
Appears in Collections:Випуск 4 (112)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
PetryshynO.pdf129.18 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.