DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 15. Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт) » Випуск 3 (111) »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/25438
Title: Сучасний стан розвитку педагогічної майстерності майбутніх учителів фізичної культури
Other Titles: Modern development of pedagogical mastery in future physical education teachers
Authors: Максимчук, Б. А.
Keywords: професійна підготовка
констатувальний експеримент
студенти
анкетування
педагогічна практика
professional training
confirming experiment
students
questionnaires
teacher placement
Issue Date: 2019
Publisher: Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Максимчук, Б. А. Сучасний стан розвитку педагогічної майстерності майбутніх учителів фізичної культури / Б. А. Максимчук // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт) : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2019. - Вип. 3 (111). - С. 92-97.
Abstract: Контент-аналіз освітньо-професійних програм, навчальних планів, робочих програм підготовки майбутніх учителів фізичної культури показав, що серед навчальних дисциплін, які підлягають обов’язковому вивченню, для розвитку педагогічної майстерності найбільш важливими є: «Вступ до спеціальності», «Педагогіка», «Психологія», «Культура професійного мовлення та спілкування» та ін. Однак результати констатувального етапу експерименту показали низький рівень розвитку педагогічної майстерності майбутнього учителя фізичної культури. Виявлено низку недоліків, що ускладнюють процес розвитку педагогічної майстерності майбутнього учителя фізичної культури, серед яких: незначний зв’язок теорії з практикою; теоретична підготовка студентів не носить інтерактивного характеру; традиційні методи навчання у ЗВО; обмежена кількість посібників і методичних рекомендацій щодо висвітлення значення розвитку педагогічної майстерності майбутнього учителя фізичної культури та її впливу на професійну діяльність; незначна кількість завдань, спрямованих на розвиток цієї особистісної характеристики.
The content analysis of degree programmes, curricula and syllabi of professional training of future physical education teachers shows that such compulsory courses asIntroduction to Profession, Pedagogy, Psychology, Culture of Professional Speech and Communication are the most important for developing pedagogical mastery. However, the results obtained from confirming experiment demonstrate the low level of pedagogical mastery in future physical education teachers. There are certain problems which complicate the process of developing pedagogical mastery in future physical education teachers. They include a vague connection between theory and practice; theoretical training of students lacks interactivity; traditional methods of teaching and learning; a limited number of textbooks and methodological recommendations for highlighting the importance to develop pedagogical mastery in future physical education teachers and its impact on professional activities; lack of tasks aimed at developing this personal quality
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/25438
Appears in Collections:Випуск 3 (111)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Maksymchuk.pdf113.57 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.