DSpace at library NPU Dragomanova » Філософія освіти » 2008 рік » № 1-2 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/2542
Title: Гуманізація освіти, науки, політики, влади, суспільства
Authors: Воронкова, В.
Keywords: гу­манізація
гуманістична парадигма XXI століття
humanization
humanistic paradigm XXI century
Issue Date: 2008
Publisher: Видавництво НПУ ім. М.П. Драгоманова
Citation: Воронкова В. Гуманізація освіти, науки, політики, влади, суспільства / В. Воронкова // Філософія освіти: наук. часопис. - 2008. № 1-2(7)/Ін-т вищої освіти АПН України, Нац пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова, Укр. академія політ. наук. - К.: Вид-во НПУ імені М.П. Драгоманова, 2008. - С. 204-220
Abstract: У статті аналізуються концепції гу­манізації освіти, науки, політики, влади, суспільства; обґрунтовуються концепту­альні підходи до формування гумані­стичної парадигми XXI століття; основні напрямки реалізації гуманізації політики, влади, суспільства; шляхи формування гу­манітарної парадигми суспільства, фак­тори гуманізації суспільства в контексті сучасного цивілізованого прогресу людства.
The article is devoted to the idea of humanization of education, science, politics, power, and society. The author determines the main approaches towards formation of humanistic paradigm of 21st century, the ways of its realization, and the factors of humanization of society in the context of contemporary progress of humankind.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/2542
Appears in Collections:№ 1-2

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Voronkova.pdf2.04 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.