DSpace at library NPU Dragomanova » Філософія освіти » 2008 рік » № 1-2 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/2537
Title: До класу з різними цілями: споживач vs. клерк. Компаративний аналіз відносин в аудиторії в США та Іспанії
Authors: Франко, А.
Keywords: компоративний аналіз
відносини в аудиторії в США
відносини в аудиторії в Іспанії
comparative analyses
classroom relations in USA
classroom relations in Spain
Issue Date: 2008
Publisher: Видавництво НПУ ім. М.П. Драгоманова
Citation: Франко А. До класу з різними цілями: споживач vs. клерк. Компаративний аналіз відносин в аудиторії в США та Іспанії / А. Франко // Філософія освіти: наук. часопис. - 2008. № 1-2(7)/Ін-т вищої освіти АПН України, Нац пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова, Укр. академія політ. наук. - К.: Вид-во НПУ імені М.П. Драгоманова, 2008. - С. 149-160
Abstract: У статті подається порівняльна ха­рактеристика відносин в аудиторії (вик­ладач — знання — студент) в амери­канських та іспанських університетах. Аналіз зазначених відносин пояснює, зок­рема, чому обидві моделі програють у створенні критично мислячих громадян.
This article is a comparison of the classroom relations (professor — knowledge — student) that take place in American and Spanish universities. The analysis of given relations explains, among other things, why both models fail to create critical citizens.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/2537
Appears in Collections:№ 1-2

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Franko.pdf1.49 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.