DSpace at library NPU Dragomanova » Філософія освіти » 2008 рік » № 1-2 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/2531
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКремень, В.-
dc.date.accessioned2013-03-30T23:32:40Z-
dc.date.available2013-03-30T23:32:40Z-
dc.date.issued2008-
dc.identifier.citationКремень В. Освіта в контексті сучасних соціокультурних змін / В. Кремень // Філософія освіти: наук. часопис. - 2008. № 1-2(7)/Ін-т вищої освіти АПН України, Нац пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова, Укр. академія політ. наук. - К.: Вид-во НПУ імені М.П. Драгоманова, 2008. - С. 15-21ru_RU
dc.identifier.urihttp://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/2531-
dc.description.abstractДля забезпечення ефективної осві­тянської діяльності сьогодні необхідно враховувати загальноцивілізаційні та національні тенденції розвитку суспіль­ства, що складають підґрунтя також для сучасних змін в освіті. Автор виок­ремлює кілька загальноцивілізаційних на­ прямків, що передбачають безумовні змі­ни усієї системи освіти України. Серед них: зростання динаміки суспільного роз­витку, розвиток демократії, глобаліза­ція, розвиток новітніх технологій. Ці зміни вимагають формування нової людини — людини знаннєвої, людини інноваційного мислення, лю­дини самодостатньої, вільної, демократичної особистості. З іншого боку, національні тенденції вимагають привернути особливу увагу освіти до питань формування сучасної системи цінностей, до питань патріотизму, національного єднання, а також до питань традицій на­шого суспільства. Всі ці тенденції утверджують серцевинні ідеї зміни в освіті і суспільстві — людино- і дитиноцентризм.ru_RU
dc.description.abstractThe universal and national tendencies of societal development (as a base for changes in education) have to be taking into account for ensuring of effectiveness of educational activity. The author shows several universal directions for future implicit changes of Ukrainian system of education: the growth of social development's dynamics, development of democracy, globalization, and development of modern technologies.These changes assume the formation of a new type of personality. According to this he/she has to be educated, self-sufficient, independent and democratic person with innovative thinking. From the other hand, the tasks of national educational system's development are closely connected with the problems of contemporary value system's develop­ ment. This system includes such values as patriotism, national solidarity, development of our society's traditions. All these tendencies lead to formation human- and childcentrism as a crucial idea for changes in education and society.ru_RU
dc.language.isoukru_RU
dc.publisherВидавництво НПУ ім. М.П. Драгомановаru_RU
dc.subjectсуспільствоru_RU
dc.subjectлюдинаru_RU
dc.subjectсучасна система цінностейru_RU
dc.subjectpersonalityru_RU
dc.subjectsocietyru_RU
dc.subjectcontemporary value systemru_RU
dc.titleОсвіта в контексті сучасних соціокультурних змінru_RU
dc.typeArticleru_RU
Appears in Collections:№ 1-2

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kremen`.pdf954.56 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.