Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Мотивація занять силовими видами спорту студенів закладів вищої освіти

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Джим, В. Ю.
dc.contributor.author Мулик, В. В.
dc.date.accessioned 2019-07-30T09:42:58Z
dc.date.available 2019-07-30T09:42:58Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Джим, В. Ю. Мотивація занять силовими видами спорту студенів закладів вищої освіти / В. Ю. Джим, В. В. Мулик // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт) : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2019. - Вип. 2 (108). - С. 40-46. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/25279
dc.description.abstract У даній статті визначено мотивації студентів закладів вищої освіти до занять різними силовими видами спорту. у дослідженні приймали участь 50 студентів (1 та 4 курс). Вихованцям було запропоновано уважно прочитати 15 мотивів і оцінити їх значимість за 10-ти бальною шкалою. Результати: анкетне опитування дало можливість дослідити мотивацію студентів до занять силовими видами спорту. Встановлено, що з віком змінюється пріоритет мотивацій заняттям силовими видами спорту. Так, мотиви здоров’я та соціальні мотиви в більшій мірі притаманні для студентів 4 курсу. В той час як емоційні мотиви (отримання задоволення від занять) мають суттєве значення для студентів 1 курсу. Висновки: найбільша мотивація виявлена в бажанні розвитку фізичних якостей (960 балів), приємного проведення часу (840 балів) та отримання задоволення від занять (956 балів). ua
dc.description.abstract To determine the motivation of students of higher educational institutions to engage in various strength sports. the study involved 50 students (1st and 4th year). Pupils were asked to carefully read 15 motives and evaluate their significance in a 10-point scale. The results of the questionnaire gave the opportunity to explore the motivation of students to engage in power sports. It has been established that with age, the priority of motivations to engage in power sports is changing. Thus, health and social motives are more typical for 4th year students. While emotional motives (getting pleasure from classes) are essential for first year students. Conducting a questionnaire of motives by force sports revealed that the most significant are: for students of the first year - development of physical qualities (470 points); For 4th year students - maintaining health (460 points). With age, the priority of motivations for occupation of power sports is changing. So, the motives of health and social motives are more and more common to the 4th year students. While emotional motives (getting pleasure from classes) are essential for students of the first year. The smallest motives are determined in the prevention of diseases (students 1 course - 240 points) and attending a company with friends or advice from parents and teachers (200 points). ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject мотивація студентів ua
dc.subject силові види спорту ua
dc.subject анкетне опитування ua
dc.subject емоційні мотиви ua
dc.subject фізичні якості ua
dc.subject student motivation ua
dc.subject power sports ua
dc.subject questionnaire ua
dc.subject emotional motives ua
dc.subject physical qualities ua
dc.title Мотивація занять силовими видами спорту студенів закладів вищої освіти ua
dc.title.alternative The motivation of employment of power sports is the studen of higher educational institutions ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу