DSpace at library NPU Dragomanova » Освітній дискурс » Випуск 14 (6) »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/25227
Title: Is decolonization or revitalization of education necessary in post-colonial India? A philosophical introspection
Other Titles: Чи необхідні деколонізація або відновлення освіти в постколоніальній Індії? Філософська інтроспекція
Authors: Amita Valmiki
Keywords: decolonization
revitalization
colonial rule
colonial education system
indigenous cultures
swaraj (self-rule)
nationalism
native language(s)
деколонізація
відновлення
колоніальне панування
колоніальна система освіти
корінні культури
сварадж (самоврядування)
націоналізм
рідна/і мова/и
Issue Date: 2019
Publisher: «Видавництво «Гілея»
Citation: Amita Valmiki. Is decolonization or revitalization of education necessary in post-colonial India? A philosophical introspection = Чи необхідні деколонізація або відновлення освіти в постколоніальній Індії? Філософська інтроспекція / Amita Valmiki // Освітній дискурс : Гуманітарні науки : збірник наукових праць = Educational discourse : Humanities sciences : collection of scientific papers / Голов. ред. О. П. Кивлюк. – Київ : «Видавництво «Гілея», 2019. – Вип. 14 (6) : філософські науки. – С. 7-19.
Abstract: There is a strong debate going on among the academicians regarding lifting up the veil of Western or Colonial way of looking at every stream of Indian Education; be it arts, science or commerce and also other newly found and ever-growing faculties. Indians have always viewed Indian Education System with the lenses of British glasses and it is the need of the time to view it neutrally as that would suit Indian life style. The metamorphosis is urgently required and that has to come from the academicians. This issue is not just pertaining to India but all former colonies of different countries. Imperialism has left its marks so deep and completely engraved in Indian life-style that every realm of Indian life is first weighed in the weighing scale of Western World. So the urgency of the research is to decolonize or revitalize the education system and view it either with complete neutrality or as it is.
Між науковцями існує гостра суперечка щодо підняття завіси західного або колоніального шляху вивчення кожного напряму індійської освіти; будь то мистецтво, наука чи торгівля, а також інші нововведені та постійно зростаючі галузі. Індійці завжди розглядали систему індійської освіти через призму британських поглядів, і тому це актуальна потреба, щоб розглянути її нейтрально, саме відповідно до індійського стилю життя. Терміново потрібні метаморфози, і вони мають іти від науковців. Це питання стосується не тільки Індії, але й усіх колишніх колоній різних країн. Імперіалізм залишив свої відбитки настільки глибокими і повністю викар-буваними на індійському стилі життя, що кожна сфера індійського побуту насамперед оцінюється за мірками західного світу. Таким чином, актуальність дослідження полягає в тому, щоб деколонізувати або відновити систему освіти, а також розглядати її цілком неупереджено чи такою, як вона є.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/25227
Appears in Collections:Випуск 14 (6)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Amita Valmiki.pdf352.51 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.