Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Змістовно-цільовий структурний компонент здатності до самоконтролю фортепіанної навчально-виконавської діяльності майбутніх учителів музики

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Гао Жоцзюнь
dc.date.accessioned 2019-07-23T10:38:05Z
dc.date.available 2019-07-23T10:38:05Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Гао Жоцзюнь. Змістовно-цільовий структурний компонент здатності до самоконтролю фортепіанної навчально-виконавської діяльності майбутніх учителів музики / Гао Жоцзюнь // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 14 : Теорія і методика мистецької освіти : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. - Вип. 25 (30). - С. 64-68. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/25199
dc.description.abstract У змістовно-цільовому структурному компоненті здатності до самоконтролю фортепіанної навчально-виконавської діяльності майбутніх учителів музики виділено два види контролю: афективний і когнітивний самоконтроль. У афективному самоконтролі предметом контролю є емоційні процеси і спонукання суб’єкта (почуття і бажання). Цей вид самоконтролю стає предметом оригінальних досліджень, що відносяться насамперед до проблеми волі. У когнітивному самоконтролі предметом контролю виступають власні уявлення і думки суб’єкта. Когнітивний самоконтроль (як і інші прояви самоконтролю) характеризується єдністю його вольових і рефлексивних утворювань. Змістовно-цільовий структурний компонент здатності до самоконтролю фортепіанного навчання майбутніх учителів музики охоплює системні теоретичні знання щодо цілісної значимості фортепіанної навчально-виконавської діяльності, розуміння її поліфункціональних особливостей та значення у цьому процесі самоконтролю. Змістовно-цільовий структурний компонент здатності до самоконтролю фортепіанної навчально- виконавської діяльності майбутніх учителів музики охоплює дієво-практичну і рефлексивно-орієнтовану складові. Виокремлено значення здатності до самоконтролю майбутніх учителів музичного мистецтва саме у фортепіанній навчально-виконавській діяльності. ua
dc.description.abstract The content-target structural component of the ability to self-control piano learning and performance of future music teachers is presented. There are two types of control: affective and cognitive self-control. In affective self-control, the subject of control is the emotional processes and motivation of the subject (feeling and desire). This type of self-control becomes the subject of original research, which relate primarily to the problem of freedom. In cognitive self-control, the subject of control is their own ideas and thoughts of the subject. Cognitive self-control (as well as other manifestations of self-control) is characterized by the unity of its volitional and reflexive formations. The content-oriented structural component of the ability to self-control piano learning of future music teachers encompasses systemic theoretical knowledge of the integral significance of piano teaching and performance, understanding its polyfunctional peculiarities and significance in this process of self-control. The content-oriented structural component of the self-control ability in piano teaching and performance of future music teachers involves effective-practical and reflexiveoriented components. The effective-practical aspect includes such elements as self-observation, comparison, self-examination and self-esteem, acting as sequential actions. The reflexive-oriented aspect covers components: theoretical knowledge, motives, reflexive mechanisms, indicative schemes-images. The significance of the ability to self-control future teachers of musical art is singled out in piano teaching and performing activities. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject афективний і когнітивний самоконтроль ua
dc.subject здатність до самоконтролю ua
dc.subject змістовно- цільовий структурний компонент піаністичного навчання ua
dc.subject майбутні вчителі музики ua
dc.subject affective and cognitive self-control ua
dc.subject content-target structural component of piano learning ua
dc.subject future music teachers ua
dc.subject self-control ability ua
dc.subject.classification 378.147.78+159 ua
dc.title Змістовно-цільовий структурний компонент здатності до самоконтролю фортепіанної навчально-виконавської діяльності майбутніх учителів музики ua
dc.title.alternative The content-target structural component of the self-control ability into piano learning and performance activities of future music teachers ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу