Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Біологічні передумови до розробки технології формування статодинамічної постави дітей молодшого шкільного віку з вадами слуху в процесі адаптивного фізичного виховання

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Бурдаєв, К. В.
dc.date.accessioned 2019-07-19T09:50:33Z
dc.date.available 2019-07-19T09:50:33Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Бурдаєв, К. В. Біологічні передумови до розробки технології формування статодинамічної постави дітей молодшого шкільного віку з вадами слуху в процесі адаптивного фізичного виховання / К. В. Бурдаєв // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт) : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. - Вип. 11 (105). - С. 21-26. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/25136
dc.description.abstract Порівняльний аналіз структури чинників фізичного розвитку, статичної рівноваги тіла, стану біогеометрічного профілю постави, опорно-ресорних властивостей стопи дітей 7 - 10 років з порушеннями слуху, свідчить про те, що генеральний фактор містить показники стану біогеометрічного профілю їх постави, а також оцінку його стану у фронтальній і сагітальній площинах і інтегральну його оцінку. Фактори II «Фізичний розвиток, вертикальна стійкість тіла і параметри стопи», III «Опорно-ресорні властивості стопи» і IV «Ресорні властивості стопи» мають певні відмінності. В залежності від віку дітей з вадами слуху, в факторі II сконцентровані показники фізичного розвитку - у дітей 7 і 10 років або показники стану опорно-ресорних властивостей стопи - у дітей 8 та 9 років. Показники стану опорно-ресорної функції стопи виділилися в факторі IV у дітей 8, 9 і 10 років, а у дітей 7 років - показники фізичного розвитку. ua
dc.description.abstract Сравнительный анализ факторной структуры физического развития, статического равновесия тела, состояния биогеометрического профиля осанки, опорно-рессорных свойств стопы детей 7 - 10 лет с нарушениями слуха, свидетельствует о том, что генеральный фактор содержит показатели состояния биогеометрического профиля их осанки, а также оценку его состояния во фронтальной и сагиттальной плоскостях и интегральную его оценку. Факторы II « Физическое развитие, вертикальная устойчивость тела и параметры стопы», III «Опорно-рессорные свойства стопы» и IV «Рессорные свойства стопы» имеют определенные отличия. В зависимости от возраста детей с недостатками слуха, в факторе II сконцентрированы показатели физического развития - у детей 7 и 10 лет или показатели состояния опорно-рессорных свойств стопы - у детей 8 и 9 лет. Показатели состояния опорно-рессорной функции стопы выделились в факторе IV у детей 8, 9 и 10 лет, а у детей 7 лет - показатели физического развития. ua
dc.description.abstract In numerous studies, it was stated that the development of the musculoskeletal system of school-age children with the deprivation of sensory systems is under the influence of various factors and subject to certain changes, including pathological ones. One of the reasons for a deviation in the state of health, a decrease in the rate of physical development, the occurrence of pathological processes is a violation of the stododynamic posture of a person. As the comparative analysis of the factor structure of children 7 to 10 years old with hearing impairment showed, in general, the general factor contains indicators of the state of the biogeometric profile of their posture, as well as an assessment of the state of the biogeometric profile of their posture in the frontal and sagittal planes and its integral estimation. Factors II "Physical development, vertical stability of the body and foot parameters ", III "Support-spring characteristics of the foot" and IV "Reserve foot properties" have distinct differences. Depending on the age of children with hearing impairments, in factor II, the indicators of physical development are concentrated - in children 7 and 10 years, or indicators of the status of support-spring characteristics of the foot - in children 8 and 9 years. In this case, in the factor III children of 7 and 10 years are indicators of the state of support-spring function of the foot, and in children 8 and 9 years - indicators of physical condition. Instead, indicators of the status of the support-spring function of the foot were isolated in factor IV in children of 8.9 and 10 years, and in children of 7 years - indicators of physical development. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject школярі ua
dc.subject вади слуху ua
dc.subject адаптивне фізичне виховання ua
dc.subject морфологічні особливості ua
dc.subject факторний аналіз ua
dc.subject школьники ua
dc.subject недостатки слуха ua
dc.subject адаптивное физическое воспитание ua
dc.subject морфологические особенности ua
dc.subject факторный анализ ua
dc.subject hearing impairment ua
dc.subject adaptive physical education ua
dc.subject morphological features ua
dc.subject factor analysis ua
dc.subject schoolchildren ua
dc.subject.classification 57.017.22: (796.0113:016.0712)- 053.5-056263(045) ua
dc.title Біологічні передумови до розробки технології формування статодинамічної постави дітей молодшого шкільного віку з вадами слуху в процесі адаптивного фізичного виховання ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу