Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Необіхевіоризм як соціально- філософська модель освіти, «технології поведінки» і суспільного управління

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Зінченко, В.
dc.date.accessioned 2013-03-30T18:47:26Z
dc.date.available 2013-03-30T18:47:26Z
dc.date.issued 2007
dc.identifier.citation Зінченко В. Необіхевіоризм як соціально- філософська модель освіти, «технології поведінки» і суспільного управління / В. Зінченко // Філософія освіти. - Київ: Майстер-клас, 2007, №1(6). - С. 108-117 ru_RU
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/2511
dc.description.abstract У статті аналізуються ідеї філософії освіти та виховання необіхевіоризму. Необіхевіоризм розглядається як світоглядна й теоретико-практична модель суспільного управління. Необіхевіоризм формує технократичний підхід до освіти та виховання, методи модифікації поведінки для здійснення адаптації особистості до соціальної системи. Відповідальність особистості ототожнюється технократичним мисленням із слухняністю, підкоренням. Освіта й виховання в необіхевіоризмі повинні нести функцію передачі пануючих цінностей, які мають пристосувати особистість до ідеології і стандартів інститутів суспільства. Звертається увага на те, що в технократичних концепціях освіти і виховання іноді орієнтація на ціннісний підхід до вчинків і явищ підмінюється вимогами адаптації особистості до існуючих політичних, ідеологічних і моральних норм. ru_RU
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Видавництво "Майстер-клас" ru_RU
dc.subject необіхевіоризм ru_RU
dc.subject модель освіти ru_RU
dc.subject суспільне управління ru_RU
dc.subject neo-behaviourism ru_RU
dc.subject model of education ru_RU
dc.subject public management ru_RU
dc.title Необіхевіоризм як соціально- філософська модель освіти, «технології поведінки» і суспільного управління ru_RU
dc.type Article ru_RU


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу