Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Позанавчальні правові практики у підготовці майбутнього суб’єкта освітянського законотворення

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Сімакова, Н. М.
dc.date.accessioned 2019-07-17T10:38:25Z
dc.date.available 2019-07-17T10:38:25Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Сімакова, Н. М. Позанавчальні правові практики у підготовці майбутнього суб’єкта освітянського законотворення / Н. М. Сімакова // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 7 : Релігієзнавство. Культурологія. Філософія : [зб. наук. праць]. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. – Вип. 39 (52). – С. 73-79. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/25117
dc.description.abstract Характеризуючи проблему підготовки майбутнього суб’єкта законотворення в галузі освіти, фахівці констатують, що серйозним недоліком сучасної практики формування правових знань майбутніх фахівців є недооцінка позанавчальних практик - таких організаційних форм, як правові олімпіади, конкурси, ділові ігри, диспути на правову, моральну тематику, лекторії тощо. Отримання правових знань, яке традиційно здійснюється під час навчальної діяльності повинно мати своє продовження у позанавчальній роботі, яка, за правило, здійснюється у двох напрямах: а) розширення та поглиблення одержаних правових знань; б) організація спеціальних виховних заходів, присвячених ознайомленню вихованця з тими положеннями права, які виходять за межі навчальної практики. Саме позанавчальні практики вводять вихованця у практичний досвід законотворення, наближають їх до реальності. Зупинимось на цьому більш детально. ua
dc.description.abstract Describing the problem of preparing the future subject of legislation in the field of education, experts state that a serious lack of modern practice in the development of legal knowledge of future specialists is the underestimation of extracurricular practices, such as contests, business games, disputes on legal, moral topics, lectures and the like. Obtaining legal knowledge that is traditionally carried out in the course of educational activity should have its continuation in extracurricular work, which, as a rule, is carried out in two directions: a) expansion and deepening of the obtained legal knowledge; b) the organization of special educational events dedicated to familiarizing the student with those provisions of law that go beyond the limits of educational practice. It is the extracurricular practices that introduce the student to the practical experience of lawmaking, bring them closer to reality. Let us dwell on this in more detail. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject людина ua
dc.subject освіта ua
dc.subject культура ua
dc.subject закон ua
dc.subject законотворення ua
dc.subject практика ua
dc.subject man ua
dc.subject education ua
dc.subject culture ua
dc.subject law ua
dc.subject lawmaking ua
dc.subject practice ua
dc.subject.classification 371.398 ua
dc.title Позанавчальні правові практики у підготовці майбутнього суб’єкта освітянського законотворення ua
dc.title.alternative Extracurricular legal practices in the preparation of the future subject of educational lawmaking ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу