Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Дем’яненко, Н.
dc.date.accessioned 2013-03-27T11:02:24Z
dc.date.available 2013-03-27T11:02:24Z
dc.date.issued 2006
dc.identifier.citation Дем’яненко Н. Педагогічна парадигма вищої школи України: генеза й еволюція / Н. Дем’яненко // Філософія освіти. - Київ: Майстер-клас, 2006, №2(4). - С. 256-265 ru_RU
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/2496
dc.description.abstract Розглядаються основні етапи розвитку педагогічної парадигми (академічний, професійно орієнтований, професійно -технологічний та гумані тарний) в історії класичної університетської освіти України. Акцентовано увагу на концепті людських відносин у визначенні змісту дисциплін педагогічного циклу. ru_RU
dc.description.abstract Basic stages in the development of pedagogical paradigm (academic, pro fessionally oriented, professionally- technological and humanitarian) in the his tory of classic University education of Ukraine are shown in the article. Attention is focused on the concept of human relations to define the essence of the pedagogical disciplines. ru_RU
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Видавництво "Майстер-клас" ru_RU
dc.subject педагогічна парадигма ru_RU
dc.subject вища школа України ru_RU
dc.subject pedagogical paradigm ru_RU
dc.subject Ukrainian higher school ru_RU
dc.title Педагогічна парадигма вищої школи України: генеза й еволюція ru_RU
dc.type Article ru_RU


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу