Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Комар, О.
dc.date.accessioned 2013-03-27T09:49:13Z
dc.date.available 2013-03-27T09:49:13Z
dc.date.issued 2006
dc.identifier.citation Комар О. Конструктивістська парадигма освіти / О. Комар // Філософія освіти. - Київ: Майстер-клас, 2006, №2(4). - С. 36-45 ru_RU
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/2481
dc.description.abstract У статті розглянуто основні ідеї конструк тивістської епістемології. Вводиться інструмен тальне поняття знання як концептуальної схеми реальності, що створюється когнітивним суб’єктом, на відміну від знання як відображення об’єктивної реальності. Обґрунтовується необхідність розрізнен ня навчання на основі конструктивістського понят тя розуміння і навчання -тренування. Розглядаються практичні наслідки конструктивістських принципів освіти для філософії освіти та, зокрема, для методи ки викладання філософських дисциплін. Вказується на важливість перевірки концептуальних схем, що їх мають студенти до початку вивчення курсу філософії. ru_RU
dc.description.abstract This article is devoted to the main ideas of constructivist epistemology and philosophy of education. Knowledge is based on the conceptual schemes of reality; it is constructed by cognitive subject rather than represents objective reality. It is justified, that learning needs differentiation on the base of construc tivistic understanding of training. The practical consequences of the educatio nal constructivistic principles for philosophy of education and for teaching of philocophical subjects are examined. ru_RU
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Видавництво "Майстер-клас" ru_RU
dc.subject конструктивістська епістемологія ru_RU
dc.subject навчання ru_RU
dc.subject навчання-тренування ru_RU
dc.subject constructivist epistemology ru_RU
dc.subject study ru_RU
dc.subject education- training ru_RU
dc.title Конструктивістська парадигма освіти ru_RU
dc.type Article ru_RU


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу