Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Формування інформаційно-технологічної компетентності студентів-філологів як складова професійної підготовки

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Кучера, А. М.
dc.contributor.author Бойко, Н. І.
dc.date.accessioned 2019-06-19T08:40:57Z
dc.date.available 2019-06-19T08:40:57Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Кучера, А. М. Формування інформаційно-технологічної компетентності студентів-філологів як складова професійної підготовки / А. М. Кучера, Н. І. Бойко // Наукові записки [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія : Педагогічні науки : [збірник наукових статей]. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. – Вип. СXХХХ (140). – С. 101-109. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/24783
dc.description.abstract У статті досліджено проблему формування інформаційно-технологічної компетентності майбутніх фахівців-філологів, що вміють використовувати прикладне програмне забезпечення у своїй професійній діяльності. Для формування інформаційно-технологічної компетентності і розвитку мотивації навчання застосовуються засоби інноваційних педагогічних технологій, які визначають мету і послідовність реалізації формування інформаційно-технологічної компетентності студентів-філологів. Визначено педагогічні умови, складові педагогічного процесу, спроектовано модель адаптивного навчання щодо формування інформаційно-технологічної компетентності і практичного впровадження в неї науково обґрунтованих засобів комп'ютерної діагностики. Сформульовано концепцію адаптивних методичних систем, які в умовах використання засобів інформаційно-комунікаційних технологій є технологічним модульним комплексом, що забезпечує повноцінне і якісне навчання незалежно від його форм і рівнів. ua
dc.description.abstract The article deals with the problem of formation of information and technological competence of future specialists who are able to use applied software in their professional activities, in particular philologists. For the formation of information and technological competence and the development of training motivation, the means of pedagogical technologies are used that determine the purpose and sequence of the implementation of the formation of information and technological competence ofstudents-philologists. The pedagogical conditions that make up the pedagogical process are determined, the model of adaptive learning for the formation of information and technological competence and the practical introduction of scientifically based means of computer diagnostics in it are designed. The concept of adaptive methodical systems is formulated, which, in the conditions of the use of information and communication technology means, is a technological modular complex providing full and high quality education regardless of its forms and levels ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject інформаційно-технологічна компетентність ua
dc.subject навчально-методичний комплекс ua
dc.subject модель ua
dc.subject інтенсифікація навчання ua
dc.subject майбутні фахівці ua
dc.subject information-technological competence ua
dc.subject educational-methodical complex ua
dc.subject model ua
dc.subject intensification of training ua
dc.subject future specialists ua
dc.subject.classification 378.011.3-051:8]:004 ua
dc.title Формування інформаційно-технологічної компетентності студентів-філологів як складова професійної підготовки ua
dc.title.alternative Formation of information and technological competence of students-philologists as a component of vocational training ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу