Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Формування компетентностей в оцінювальній діяльності вчителів української мови в умовах неперервної освіти

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Дриль, С. Б.
dc.date.accessioned 2019-06-18T13:07:05Z
dc.date.available 2019-06-18T13:07:05Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Дриль, С. Б. Формування компетентностей в оцінювальній діяльності вчителів української мови в умовах неперервної освіти / С. Б. Дриль // Наукові записки [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія : Педагогічні науки : [збірник наукових статей]. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. – Вип. СXХХХ (140). – С. 66-76. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/24773
dc.description.abstract У статті обґрунтовано необхідність здійснення учительського контролю опанування учнями навчальної програми з української мови з метою успішного подальшого проходження зовнішнього незалежного оцінювання, а також належного формування фахового рівня експертів для перевірки тестового завдання творчого характеру. Доведено важливість вивчення української мови претендентам на посади державних службовців. Наведено проблеми формування компетентностей оцінювальної діяльності вчителів української мови, що полягає у професійній майстерності нормативної, дослідницької, методичної, методологічної, технологічної, контрольної, проектувальної, культурологічної, організаційної, технічної, управлінської, соціально-особистісної підготовки. Виявлено необхідність систематичного підвищення їхньої кваліфікації. З’ясовано сутність та сформульовано поняття оцінювальної компетентності вчителів української мови в умовах неперервної освіти. З метою вдосконалення фахової майстерності в оцінювальній діяльності запропоновано поглиблене вивчення спецкурсів. ua
dc.description.abstract The article substantiates the necessity for the teacher’s control of the curriculum in the Ukrainian language by the pupils in order to successfully complete an external independent assessment, as well as to properly form a professional level of experts to test the test task of a creative level. The importance of learning Ukrainian language applicants for the positions of civil servants is proved. The problems of the formation of competence assessment of teachers of the Ukrainian language, which are the professional skills of regulatory, research, methodological, methodological, technological, control, design, cultural, organizational, technical, managerial, social and personal training are given. The necessity for a systematic increase in their skills is identified. The essence is clarified and the concept of evaluation competence of teachers of the Ukrainian language in the context of continuous education is formulated. In order to improve professional skills in the valuation activity, an in-depth study of special courses is proposed. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject оцінювальна діяльність ua
dc.subject оцінювальна компетентність ua
dc.subject діагностика ua
dc.subject контроль ua
dc.subject assessment ua
dc.subject assessment activities ua
dc.subject assessment competence ua
dc.subject diagnostic ua
dc.subject.classification 378.046-021.68: 071.4 ua
dc.title Формування компетентностей в оцінювальній діяльності вчителів української мови в умовах неперервної освіти ua
dc.title.alternative Formation of competencies in the evaluation activities of the teachers from the Ukrainian language in conditions of continuous education ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу