Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Інтеграційні процеси у фаховій підготовці майбутнього вчителя технологій при навчанні інформатичних і загальнотехнічних дисциплін

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Білан, А. М.
dc.date.accessioned 2019-06-12T08:09:49Z
dc.date.available 2019-06-12T08:09:49Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Білан, А. М. Інтеграційні процеси у фаховій підготовці майбутнього вчителя технологій при навчанні інформатичних і загальнотехнічних дисциплін / А. М. Білан // Наукові записки [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія : Педагогічні науки : [збірник наукових статей]. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. – Вип. СXХХХ (140). – С. 11-20. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/24672
dc.description.abstract У статті розглядаються теоретичні та практичні підходи до інтеграції інформатичних дисциплін і предметів технічного циклу, їх змістові і методичні перетини за рахунок використання ІТ. Обґрунтовується можливість їх інтеграції з використанням єдиних підходів до розробки змісту, методів і засобів навчання. На сьогодні в системі технологічної та професійно-технічної освіти при навчанні загальнотехнічних дисциплін використовуються електронні освітні ресурси, навчальні системи на базі мультимедіа-технологій, експертні системи, засоби телекомунікації тощо. За допомогою засобів інформатизації, зміст освіти практично з усіх дисциплін збагачується новими процесуальними вміннями, здатністю вільного оперування інформацією, творчим рішенням проблем з акцентом на індивідуалізацію освітніх програм. При цьому досвід показує, що ефективне використання ІТ потребує обґрунтованого комбінування засобів інформатизації. ua
dc.description.abstract The article deals with theoretical and practical approaches to the integration of computer science disciplines and subjects of the technical cycle, their content and methodical sections through the use of IT. The possibility of their integration with the use of common approaches to the development of content, methods and means of training is substantiated. Today, in the system of technological and vocational education in the training of general technical disciplines use electronic educational resources, training systems based on multimedia technologies, expert systems, telecommunications and the like. With the help of the means of informatization, the content of education in almost all disciplines enriched with new procedural skills, the ability to freely manipulate information, creative problem-solving, with an emphasis on the individualization of educational programs. In this case, experience shows that the effective use of IT requires a well-balanced combination of informatization. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject інтеграційні процеси ua
dc.subject інтеграція дисциплін ua
dc.subject інформатичні дисципліни ua
dc.subject загальнотехнічні дисципліни ua
dc.subject нформатичні компетентності ua
dc.subject майбутні учителі технологій ua
dc.subject integration processes ua
dc.subject integration of disciplines ua
dc.subject informational disciplines ua
dc.subject general technical disciplines ua
dc.subject informational competences ua
dc.subject future teachers of technologies ua
dc.subject.classification 378.011.3-051:62/69]:004 ua
dc.title Інтеграційні процеси у фаховій підготовці майбутнього вчителя технологій при навчанні інформатичних і загальнотехнічних дисциплін ua
dc.title.alternative Integration processes in the professional training of the future teacher of technology in the teaching of computer science and general technical disciplines ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу