Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Гофрон, Б.
dc.date.accessioned 2013-03-25T00:14:50Z
dc.date.available 2013-03-25T00:14:50Z
dc.date.issued 2006
dc.identifier.citation Гофрон Б. Головнi пріоритети освітньої політики початку XXI ст. / Б. Гофрон // Філософія освіти. - Київ: Майстер-клас, 2006, №1(3). - С. 173-180 ru_RU
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/2465
dc.description.abstract У статті якість і рівність визначаються як пріоритети сучасної освіти. Акцентовано увагу на ролі освіти в досягненні соціальної справедливості. Показано важливість таких проблем як рівний доступ дошкільної і початкової освіти, профорієнтація, запобігання суспільної маргіналізації і допомога суспільно скривдженим, навчання упродовж цілого життя, для встановлення нової моделі суспільної інтеграції. ru_RU
dc.description.abstract The quality and equality are determined as the main priorities of the con temporary education. The role of education in the achievement of social justice is emphasized by the author. It is underlined the importance of such problems as: equal access to preschool and primary school education, professional orien tation, prevention of social marginalization and assistance to socially excluded persons, life long learning for the establishment of a new pattern of social inte gration. ru_RU
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Видавництво "Майстер-клас" ru_RU
dc.subject якість ru_RU
dc.subject рівність ru_RU
dc.subject освітня політика ru_RU
dc.subject quality ru_RU
dc.subject equality ru_RU
dc.subject educational policy ru_RU
dc.title Головнi пріоритети освітньої політики початку XXI ст. ru_RU
dc.type Article ru_RU


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу