DSpace at library NPU Dragomanova » Філософія освіти » 2006 рік » № 1 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/2465
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГофрон, Б.-
dc.date.accessioned2013-03-25T00:14:50Z-
dc.date.available2013-03-25T00:14:50Z-
dc.date.issued2006-
dc.identifier.citationГофрон Б. Головнi пріоритети освітньої політики початку XXI ст. / Б. Гофрон // Філософія освіти. - Київ: Майстер-клас, 2006, №1(3). - С. 173-180ru_RU
dc.identifier.urihttp://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/2465-
dc.description.abstractУ статті якість і рівність визначаються як пріоритети сучасної освіти. Акцентовано увагу на ролі освіти в досягненні соціальної справедливості. Показано важливість таких проблем як рівний доступ дошкільної і початкової освіти, профорієнтація, запобігання суспільної маргіналізації і допомога суспільно скривдженим, навчання упродовж цілого життя, для встановлення нової моделі суспільної інтеграції.ru_RU
dc.description.abstractThe quality and equality are determined as the main priorities of the con temporary education. The role of education in the achievement of social justice is emphasized by the author. It is underlined the importance of such problems as: equal access to preschool and primary school education, professional orien tation, prevention of social marginalization and assistance to socially excluded persons, life long learning for the establishment of a new pattern of social inte gration.ru_RU
dc.language.isoukru_RU
dc.publisherВидавництво "Майстер-клас"ru_RU
dc.subjectякістьru_RU
dc.subjectрівністьru_RU
dc.subjectосвітня політикаru_RU
dc.subjectqualityru_RU
dc.subjectequalityru_RU
dc.subjecteducational policyru_RU
dc.titleГоловнi пріоритети освітньої політики початку XXI ст.ru_RU
dc.typeArticleru_RU
Appears in Collections:№ 1

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Gofron_1.pdf867.32 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.