DSpace at library NPU Dragomanova » Освітній дискурс » Випуск 11 (3) »
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/24513
Title: | Основи розвитку у старших дошкільників іншомовного лексичного фонду засобами предметного малювання |
Other Titles: | Basic of foreign language vocabulary by means of subject drawing in elder preschoolers |
Authors: | Мордоус, І. О. Рога, В. Г. |
Keywords: | інтеграція навчання іноземної мови діти дошкільного віку предметне малювання integration foreign language teaching preschool-aged children subject drawing |
Issue Date: | 2019 |
Publisher: | «Видавництво «Гілея» |
Citation: | Мордоус, І. О. Основи розвитку у старших дошкільників іншомовного лексичного фонду засобами предметного малювання = Basic of foreign language vocabulary by means of subject drawing in elder preschoolers / І. О. Мордоус, В. Г. Рога // Освітній дискурс : Педагогічні науки : зб. наук. праць = Educational discourse : Pedagogical sciences : collection of scientific papers. – Київ : «Вид-во «Гілея»», 2019. – Вип. 11 (3). – С. 98-110. |
Abstract: | Одним із домінуючих шляхів забезпечення ефективності процесу навчання дітей дошкільного віку іноземної мови визнаний інтегрований підхід. Він дозволяє розширити рамки спеціально організованих занять і вивести сприйняття дітьми іноземної мови за межі предметності, тобто формувати сприймання її як засобу спілкування. One of the dominant ways to ensure the effectiveness of process of teaching preschool-aged children of a foreign language is recognized as an integrated approach. It allows to expand the scope of specially organized classes and to bring the children’s perception of a foreign language beyond the limits of objectivity, that is, to form its perception as a means of communication. |
URI: | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/24513 |
Appears in Collections: | Випуск 11 (3) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Mordous.pdf | 409.51 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.