DSpace at library NPU Dragomanova » Освітній дискурс » Випуск 11 (3) »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/24513
Title: Основи розвитку у старших дошкільників іншомовного лексичного фонду засобами предметного малювання
Other Titles: Basic of foreign language vocabulary by means of subject drawing in elder preschoolers
Authors: Мордоус, І. О.
Рога, В. Г.
Keywords: інтеграція
навчання іноземної мови
діти дошкільного віку
предметне малювання
integration
foreign language teaching
preschool-aged children
subject drawing
Issue Date: 2019
Publisher: «Видавництво «Гілея»
Citation: Мордоус, І. О. Основи розвитку у старших дошкільників іншомовного лексичного фонду засобами предметного малювання = Basic of foreign language vocabulary by means of subject drawing in elder preschoolers / І. О. Мордоус, В. Г. Рога // Освітній дискурс : Педагогічні науки : зб. наук. праць = Educational discourse : Pedagogical sciences : collection of scientific papers. – Київ : «Вид-во «Гілея»», 2019. – Вип. 11 (3). – С. 98-110.
Abstract: Одним із домінуючих шляхів забезпечення ефективності процесу навчання дітей дошкільного віку іноземної мови визнаний інтегрований підхід. Він дозволяє розширити рамки спеціально організованих занять і вивести сприйняття дітьми іноземної мови за межі предметності, тобто формувати сприймання її як засобу спілкування.
One of the dominant ways to ensure the effectiveness of process of teaching preschool-aged children of a foreign language is recognized as an integrated approach. It allows to expand the scope of specially organized classes and to bring the children’s perception of a foreign language beyond the limits of objectivity, that is, to form its perception as a means of communication.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/24513
Appears in Collections:Випуск 11 (3)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Mordous.pdf409.51 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.