Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Особливості агресивної поведінки та її проявів у дітей з помірним ступенем розумової відсталості

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Руденко, Л. М.
dc.date.accessioned 2019-05-14T13:37:36Z
dc.date.available 2019-05-14T13:37:36Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.citation Руденко, Л. М. Особливості агресивної поведінки та її проявів у дітей з помірним ступенем розумової відсталості / Л. М. Руденко // Наукові записки [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія : Педагогічні та історичні науки : [збірник наукових статей]. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2015. – Вип. СXХV (125). – С. 129-138. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/24408
dc.description.abstract У статті представлені результати власного дослідження особливостей порушення поведінки дітей різних вікових груп з помірним ступенем розумової відсталості, що були отримані за допомогою використання проективних методик "Дім-Дерево-Людина", "Малюнок неіснуючої тварини" і "Кактус", а також за допомогою карт спостережень Д. Скотта, методики вивчення фрустраційної реакції С. Розенцвейга. Дані дослідження необхідні для підбору правильних методів корекційної роботи з урахуванням вікових особливостей порушення поведінки у дітей. ua
dc.description.abstract В статье представлены результаты собственного исследования особенностей нарушения поведения детей разных возрастных групп с умеренной степенью умственной отсталости, которые были получены с помощью использования проективных методик "Дом-Дерево-Человек", "Рисунок несуществующего животного" и "Кактус", а также с помощью карт наблюдений Д. Скотта, методики изучения фрустрационной реакции С. Розенцвейга. Данные исследования необходимы для подбора правильных методов коррекционной работы с учетом возрастных особенностей нарушения поведения у детей. ua
dc.description.abstract The article presents the results of our study behavioral disorders of children of different age groups with moderate mental retardation that have been obtained through the use of projective techniques "House-Tree-Man", "Figure nonexistent animal" and "Cactus", as well as with cards observations D. Skotta methods for studying reaction S. Rozentsveyga frustration. These studies are necessary for the selection of the correct remedial work with age-appropriate behavior disorders. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject порушення поведінки ua
dc.subject діти дошкільного віку ua
dc.subject шкільний вік ua
dc.subject підлітки ua
dc.subject помірна розумова відсталість ua
dc.subject нарушения поведения ua
dc.subject дети дошкольного возраста ua
dc.subject школьный возраст ua
dc.subject подростки ua
dc.subject умеренная умственная отсталость ua
dc.subject behavioral disorders ua
dc.subject preschool children ua
dc.subject school-age children ua
dc.subject adolescents ua
dc.subject moderatе mental retardation ua
dc.subject.classification 616.899.2:376.42 ua
dc.title Особливості агресивної поведінки та її проявів у дітей з помірним ступенем розумової відсталості ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу