DSpace at library NPU Dragomanova » Наукові записки » Випуск 125 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/24407
Title: Дидактичні умови та вимоги створення і впровадження методичної системи навчання математичних методів фізики
Authors: Подопригора, Н. В.
Keywords: математичні методи фізики
математична компетентність з фізики
інтегрований підхід у навчанні
фундаменталізація
міждисциплінарна інтеграція
контекстна спрямованість навчання
інформаційний підхід
компетентнісний підхід
майбутній вчитель фізики
математические методы физики
математическая компетентность по физике
интегрированный подход в обучении
фундаментализация
междисциплинарная интеграция
контекстная направленность
информационный подход
компетентносный подход
будущий учитель физики
mathematical methods of physics
mathematical competence in physics
integrative going near educating
fundamentalization
the interdisciplinary integration
a context orientation of teaching
informative approach
competency-based approach
future teacher of physics
Issue Date: 2015
Publisher: НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Подопригора, Н. В. Дидактичні умови та вимоги створення і впровадження методичної системи навчання математичних методів фізики / Н. В. Подопригора // Наукові записки [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія : Педагогічні та історичні науки : [збірник наукових статей]. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2015. – Вип. СXХV (125). – С. 115-128.
Abstract: У статті аналізуються можливості інтегрованого підходу до навчання майбутніх вчителів фізики математичних методів фізики. Інтегрований підхід передбачає комплексне застосування: фундаменталізації, міждисциплінарної інтеграції, контекстної спрямованості, інформаційного та компетентнісного підходів. Кожен з підходів є дидактичною умовою створення дидактичної системи навчання математичних методів фізики у педагогічному університеті. Визначаються концептуальні засади фундаменталізації змісту навчання математичних методів фізики. Потреба у реалізації контексту професійної діяльності у процесі навчання математичних методів фізики обґрунтовується з позицій теорії контекстного навчання. Доцільність врахування міждисциплінарної інтеграції у навчально-пізнавальному процесі з фізики обґрунтовується тим, що математичне моделювання є інтегративним фактором навчання математичних методів фізики.
В статье анализируются возможности интегративного подхода к обучению учителей физики математических методов физики. Интегрированный подход предусматривает комплексное использование: фундаментализации, междисциплинарной интеграции, контекстной направленности, информационного и компетентносного подходов, в ведущем направлении последнего. Каждый из подходов является дидактическим условием к построению дидактической системы обучения математических методов физики в педвузе. Определяются концептуальные основы фундаментализации обучения математических методов физики. Необходимость реализации контекста будущей профессиональной деятельности в обучении математическим методам физики обосновывается с позиций теории контекстного обучения. Целесообразность междисциплинарных связей в учебно-познавательном процессе по физике обосновывается тем, что математическое моделирование выступает одним из интегративных факторов в обучении математических методов физики.
In the article is examined problem of possibilities of the integrative going are analyzed near educating of teachers of physics of Mathematical Methods of Physics. Integrative going is foreseen the complex use: to fundamentalization, the interdisciplinary integration, a context orientation of teaching, informative approach, competency-based approach, in leading direction of the last. The conceptual foundations fundamentalization content of mathematical physics teaching is identified. Each of approaches is a didactic condition to the construction of the methodological training system of mathematical methods of physics at pedagogical universities. The ground of expedience of realization of the context of future professional activity in content of teaching the mathematical methods of physics is executed from the point of context teaching theory. Expediency of interdisciplinary connections is grounded in an educational-cognitive process after a physicist in that a mathematical design comes forward one of integrative factors of teaching the mathematical methods of physics.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/24407
Appears in Collections:Випуск 125

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Podoprygora.pdf339.07 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.