DSpace at library NPU Dragomanova » Наукові записки » Випуск 125 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/24403
Title: Особливості автономного навчання німецької мови у вищій школі
Authors: Михайлова, І. В.
Keywords: автономне навчання
самостійна робота
групова робота
методи автономного навчання
проектна робота
іншомовна компетенція
автономное обучение
самостоятельная работа
групповая работа
методы автономного обучения
проектная работа
иностранная компетенция
autonomy learning
individual work
team work
methods of autonomy learning
project work
foreign competence
Issue Date: 2015
Publisher: НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Михайлова, І. В. Особливості автономного навчання німецької мови у вищій школі / І. В. Михайлова // Наукові записки [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія : Педагогічні та історичні науки : [збірник наукових статей]. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2015. – Вип. СXХV (125). – С. 92-98.
Abstract: Стаття висвітлює особливості автономного навчання німецької мови у вищому навчальному закладі. Розглядаються концепції автономного навчання на основі аналізу наукових досліджень вітчизняних і зарубіжних вчених. Обґрунтовується його сутність як виду самостійної навчальної діяльності студентів. Приводяться приклади сучасних методів автономного навчання німецької мови у вищій школі. Розкриваються особливості використання методу проектів як виду автономного навчання студентів.
Статья освещает особенности автономного обучения немецкого языка. Рассматриваются концепции автономного обучения на основе анализа научных исследований отечественных и зарубежных ученых. Обосновывается его суть как самостоятельного вида деятельности студентов. Приводятся примеры современных методов автономного обучения немецкого языка в высшей школе. Раскрываются особенности использования метода проектов как вида автономного обучения студентов.
The article covers the problem of German language autonomy studying organization. The concepts and methods of autonomy studying have been examined on basis of scientific researches by native and foreign scientists. The heart of the problem has been explained as kind of students’ individual activity. Examples of modern autonomy learning methods in higher educational establishments have being made exampled. The features of method of projects as a form of autonomy learning of students are disclosed.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/24403
Appears in Collections:Випуск 125

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Mykhailova.pdf297.09 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.