Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Принцип діалогізму як одна з основ гуманізації змісту літературної освіти

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Слоневська, І.
dc.date.accessioned 2013-03-22T09:18:34Z
dc.date.available 2013-03-22T09:18:34Z
dc.date.issued 2005
dc.identifier.citation Слоневська І. Принцип діалогізму як одна з основ гуманізації змісту літературної освіти / І. Слоневська // Філософія освіти. - Київ: Майстер-клас, 2005, №2. - С. 179-187 ru_RU
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/2439
dc.description.abstract Розглядаються можливості становлення діало гового мислення особистості у предметному полі літературного навчання. Вважаючи останнє необхідною складовою сучасної гуманітарної освіти, автор акцентує увагу на принципі діалогу як методологічній засаді, що сприяє становленню діалогового мислення особистості. ru_RU
dc.description.abstract The article examines the possibile ways of forming the dialogical thinking in the subject field of literature study. Regarding literature as a key component of humanitarian education, the author makes an emphasises on dialogical prin ciple as a methodological ground, which further formation of the dialogical thinking of a personality. ru_RU
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Видавництво "Майстер-клас" ru_RU
dc.subject принцип діалогізму ru_RU
dc.subject гуманізація ru_RU
dc.subject літературна освіта ru_RU
dc.subject literature study ru_RU
dc.subject humanization ru_RU
dc.subject literature study ru_RU
dc.title Принцип діалогізму як одна з основ гуманізації змісту літературної освіти ru_RU
dc.type Article ru_RU


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу