DSpace at library NPU Dragomanova » Філософія освіти » 2005 рік » № 2 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/2436
Title: Особа як об’єкт філософсько-освітнього вчення Софії Русової
Authors: Фролова, О.
Keywords: особа
філософсько-освітнє вчення Софії Русової
personality
Sofia Rusova’s philo
Issue Date: 2005
Publisher: Видавництво "Майстер-клас"
Citation: Фролова О. Особа як об’єкт філософсько-освітнього вчення Софії Русової / О. Фролова // Філософія освіти. - Київ: Майстер-клас, 2005, №2. - С. 162-170
Abstract: У статті аналізується проблема особи, що виступає об’єктом філософсько педагогічного вчення С. Русової. Простежується підхід моделювання кін цевого результату — сформованої особистості — запропонуваний С. Русовою. Також обґрунтовується положення про те, що розроблені С. Русовою освіт ньо філософські питання особи, були новаторськими на рубежі ХІХ- ХХ ст., а в деяких аспектах не втра тили свою значущість і для сьогодення.
The article analyses the problem of personality in Sofia Rusova’s philo sophical and pedagogical study. Rusova’s approach to modeling of the ultimate goal — developed personality — is examined in the article. It is argued that Sofia Rusova’s educational and philosophical views on personality were innovative at the threshold of the XIX–XX th centuries and still of great importance today.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/2436
Appears in Collections:№ 2

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Frolova.pdf993.66 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.