DSpace at library NPU Dragomanova » Наукові записки » Випуск 138 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/24275
Title: Підготовка майбутнього вчителя у контексті реалізації Концепції "Нової української школи"
Authors: Черниш, Л. С.
Keywords: майбутній учитель
нова українська школа
підготовка фахівців у галузі початкової освіти
будущий учитель
новая украинская школа
подготовка специалистов в области начального образования
future teacher
new Ukrainian school
training of specialists in the field of primary education
Issue Date: 2018
Publisher: НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Черниш, Л. С. Підготовка майбутнього вчителя у контексті реалізації Концепції "Нової української школи" / Л. С. Черниш // Наукові записки [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія : Педагогічні науки : [збірник наукових статей]. - Київ : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2018. - Вип. CXХХVІІІ (138). - C. 243-250.
Abstract: Стратегічні орієнтири в розвитку економіки, відкритість суспільства, його швидка інформатизація і динамічність кардинально змінили вимоги до освіти і привели до переосмислення суті освітнього процесу. Нові парадигми зумовили перегляд підходів до розроблення стратегії освіти, її чіткої орієнтації на запити особистості і суспільства. У статті зроблено спробу обґрунтувати підготовку майбутнього вчителя початкової школи в контексті вимог реалізації нової української школи; розкрито стратегічні орієнтири в підготовці майбутніх фахівців для початкової школи; визначено чинники, за яких підготовка майбутнього фахівця буде здійснюватись продуктивно й результативно. Педагогічна спільнота вищої школи має чітко усвідомити сучасний стан професійної підготовки майбутніх педагогів і об’єктивно бачити перспективи її подальшого розвитку. Основними її чинниками повинна стати гуманізації суспільних і економічних відносин, формування нових життєвих установок, готовність учителя до перетворення знань у практичні дії.
Стратегические ориентиры в развитии экономики, открытость общества, его быстрая информатизация и динамичность кардинально изменили требования к образованию и привели к переосмыслению сути образовательного процесса. Новые парадигмы обусловили пересмотр подходов к разработке стратегии образования, его четкой ориентации на запросы личности и общества. В статье сделана попытка обосновать подготовку будущего учителя начальной школы в контексте требований реализации новой украинской школы; раскрыто стратегические ориентиры в подготовке будущих специалистов для начальной школы; определены факторы, при которых подготовка будущего специалиста будет осуществляться продуктивно и результативно. Педагогическое сообщество высшей школы должно четко осознать современное состояние профессиональной подготовки будущих педагогов и объективно видеть перспективы ее дальнейшего развития. Основными ее факторами должна стать гуманизация общественных и экономических отношений, формирование новых жизненных установок, готовность учителя к преобразованию знаний в практические действия.
Strategic reference-points are in development of economy, the openness of society, his rapid informatization and dynamic, cardinally changed requirements to education and resulted in rethinking of essence of educational process. New paradigms stipulated the revision of going near development of strategy of education, her clear orientation upon requests of personality and society. The article at tempts to substantiate the preparation of the future teacher of elementary school in the context of the requirements of the implementation of a new Ukrainian school; Strategic bench marks for the preparation of future specialists for elementary school are revealed; the factors in which the training of a future specialist willbecarriedout productively and effectively is determined. The pedagogical association of higher school must clearly realize the modern state of professional preparation of future teachers and objectively to see the prospects of her further development. Must become her basic factors to humanizing of public and economic relations, forming of new vital options, readiness of teacher to converting of knowledge into practical actions.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/24275
Appears in Collections:Випуск 138

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Chernysh.pdf406.99 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.