DSpace at library NPU Dragomanova » Наукові записки » Випуск 122 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/24258
Title: Педагогічні умови застосування інформаційної системи управління якістю освіти майбутніх економістів
Other Titles: Pedagogical conditions inimplementation of education quality management information system for future economists
Authors: Хоружий, К. С.
Keywords: інформаційна система управління якістю освіти (ІСУЯО)
інформаційно-комунікаційні технології
педагогічні умови
навчально-освітнє середовище
інформаційна спрямованість
інтеграція
інформаційна культура
education quality management information system (EQMIS)
information and communication technologies
pedagogical conditions
educational environment
integration
information culture
Issue Date: 2014
Publisher: Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Хоружий, К. С. Педагогічні умови застосування інформаційної системи управління якістю освіти майбутніх економістів / К. С. Хоружий // Наукові записки [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія : Педагогічні та історичні науки : [збірник наукових статей]. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2014. – Вип. СXХІІ (122). – С. 218-227.
Abstract: У статті здійснено науково-теоретичне обґрунтування педагогічних умов застосування інформаційної системи управління якістю освіти майбутніх економістів. В якості основи для окреслення педагогічних умов визначено застосування інформаційно-комунікаційних технологій. Доведено, що використання інформаційно-комунікаційних технологій забезпечує розширення навчально-освітнього середовища майбутніх економістів. Обґрунтовано значення визначених педагогічних умов для підвищення якості економічної освіти.
In the article the pedagogical conditions inimplementation ofeducation quality management information system for future economists. Determination of the pedagogical conditions is grounded based on the usage of information and communication technologies. It is also proven that the use of information and communication technologies can effectively extend the teaching environment of the future economists. In the article is also presented the importance of the pedagogical conditions in improvementof the quality of economic education.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/24258
Appears in Collections:Випуск 122

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Khoruzhyi.pdf207.57 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.