DSpace at library NPU Dragomanova » Наукові записки » Випуск 122 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/24240
Title: Впровадження оздоровчих технологій в освітній процес дошкільнят педагогічні науки
Other Titles: Introduction of health technologies in the educational process of underfives
Authors: Потужній, О. В.
Keywords: освітній процес
оздоровчі технології
дошкільнята
модель
структура
educational process
health technologies
under-fives
model
structure
Issue Date: 2014
Publisher: Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Потужній, О. В. Впровадження оздоровчих технологій в освітній процес дошкільнят педагогічні науки / О. В. Потужній // Наукові записки [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія : Педагогічні та історичні науки : [збірник наукових статей]. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2014. – Вип. СXХІІ (122). – С. 164-170.
Abstract: У статті приділяється пріоритетна увага здоров’язбережувальній парадигмі виховання дошкільнят, яка полягає насамперед у тому, щоб навчити самих дітей свідомо ставитися до свого здоров’я, дбати про нього, розрізняти різні його стани, вміти надавати собі найпершу допомогу, прагнути до здорового способу життя. Висвітлюється модель впровадження здоров’яформувальної і здоров’язбережувальної технології в освітній простір.
Priority attention the zdorov’esokhranitel’noy paradigm of education of under-fives is spared in the article, which consists above all things in that, to teach children consciously to behave to the health, care of him, distinguish raznye of his state, able to render itself the first aid, to aspire to the healthy way of life. Lights up the model of introduction of zdorov’eformiruyuschey and zdorov’esokhranitel’noy technologies in educational space.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/24240
Appears in Collections:Випуск 122

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Potuzhniy.pdf186.87 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.