ISSN: 2310-8290
dc.contributor.author | Леонтієва, С. Л. | |
dc.date.accessioned | 2019-04-16T08:58:07Z | |
dc.date.available | 2019-04-16T08:58:07Z | |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.identifier.citation | Леонтієва, С. Л. Актуальні методи, прийоми та проблеми постановки голосу / С. Л. Леонтієва // Наукові записки [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія : Педагогічні та історичні науки : [збірник наукових статей]. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2014. – Вип. СXХІІ (122). – С. 75-83. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/24197 | |
dc.description.abstract | У статті розглядаються питання щодо формування рухових співацьких навичок у студентів в процесі постановки голосу. У сучасній вокально-методичній літературі зазначена тема активно розробляється, проте, ні в зарубіжній, ні у вітчизняній науці ми не знаходимо задовільного вирішення завдання, пов’язаного із формалізацією, уніфікацією методів навчання вокальній майстерності. Проблематика постановки голосу виходить за рамки такої дисципліни, як вокальна педагогіка і вимагає додаткових знань з фізіології, акустики тощо. Відтак існує велике різноманіття і навіть протилежність поглядів щодо підходів та методик вокальної педагогіки. У статті розглядаються та порівнюються вокальні методики наступних авторів Н. Компанійського, І. Гіллера, В. Деряжного, Е. Муравйової, Ж. Берара, І. Назаренка, Л. Дмитрієва, М. Дейша-Сіоніцької, В. А. Багадурова. Запропонована стаття є спробою подолання існуючих нерозв’язних труднощів у методах вокальної педагогіки. | ua |
dc.description.abstract | The question of formation of singing skills goes far beyond such disciplines as vocal pedagogy. In fact, the whole vocal-methodical literature has developed this theme, but vocal training also demands the knowledge in physiology, acoustics. However, neither in foreign, nor domestic science we can find a solution to the problem related to the formalization and unification of the process of learning vocal skills. In this article the author presents a review and comparison of different authors’ vocal methodics’: N. Companijs’kyj, I. Giller, V. Derjazhnyj, Y. Muravjova, G. Berar, I. Nazarenko, L. Dmitrieva, M. Deisha-Sionits’ka, V. A. Bagadurov. In this way there are huge amount of methods and approaches in vocal pedagogy. The proposed article is an attempt to overcome existing difficulties of vocal pedagogy methods. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова | ua |
dc.subject | постановка голосу | ua |
dc.subject | методи | ua |
dc.subject | дихання | ua |
dc.subject | гортань | ua |
dc.subject | м’язові установки | ua |
dc.subject | резонатори | ua |
dc.subject | атака звуку | ua |
dc.subject | опора | ua |
dc.subject | methods | ua |
dc.subject | techniques | ua |
dc.subject | voice training | ua |
dc.subject | breathing | ua |
dc.subject | throat | ua |
dc.subject | muscle training | ua |
dc.subject | resonators | ua |
dc.subject | sound attack | ua |
dc.subject.classification | 378.147:784.9 | ua |
dc.title | Актуальні методи, прийоми та проблеми постановки голосу | ua |
dc.title.alternative | Methods and problem in voice training | ua |
dc.type | Article | ua |