Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Актуальні методи, прийоми та проблеми постановки голосу

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Леонтієва, С. Л.
dc.date.accessioned 2019-04-16T08:58:07Z
dc.date.available 2019-04-16T08:58:07Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier.citation Леонтієва, С. Л. Актуальні методи, прийоми та проблеми постановки голосу / С. Л. Леонтієва // Наукові записки [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія : Педагогічні та історичні науки : [збірник наукових статей]. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2014. – Вип. СXХІІ (122). – С. 75-83. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/24197
dc.description.abstract У статті розглядаються питання щодо формування рухових співацьких навичок у студентів в процесі постановки голосу. У сучасній вокально-методичній літературі зазначена тема активно розробляється, проте, ні в зарубіжній, ні у вітчизняній науці ми не знаходимо задовільного вирішення завдання, пов’язаного із формалізацією, уніфікацією методів навчання вокальній майстерності. Проблематика постановки голосу виходить за рамки такої дисципліни, як вокальна педагогіка і вимагає додаткових знань з фізіології, акустики тощо. Відтак існує велике різноманіття і навіть протилежність поглядів щодо підходів та методик вокальної педагогіки. У статті розглядаються та порівнюються вокальні методики наступних авторів Н. Компанійського, І. Гіллера, В. Деряжного, Е. Муравйової, Ж. Берара, І. Назаренка, Л. Дмитрієва, М. Дейша-Сіоніцької, В. А. Багадурова. Запропонована стаття є спробою подолання існуючих нерозв’язних труднощів у методах вокальної педагогіки. ua
dc.description.abstract The question of formation of singing skills goes far beyond such disciplines as vocal pedagogy. In fact, the whole vocal-methodical literature has developed this theme, but vocal training also demands the knowledge in physiology, acoustics. However, neither in foreign, nor domestic science we can find a solution to the problem related to the formalization and unification of the process of learning vocal skills. In this article the author presents a review and comparison of different authors’ vocal methodics’: N. Companijs’kyj, I. Giller, V. Derjazhnyj, Y. Muravjova, G. Berar, I. Nazarenko, L. Dmitrieva, M. Deisha-Sionits’ka, V. A. Bagadurov. In this way there are huge amount of methods and approaches in vocal pedagogy. The proposed article is an attempt to overcome existing difficulties of vocal pedagogy methods. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject постановка голосу ua
dc.subject методи ua
dc.subject дихання ua
dc.subject гортань ua
dc.subject м’язові установки ua
dc.subject резонатори ua
dc.subject атака звуку ua
dc.subject опора ua
dc.subject methods ua
dc.subject techniques ua
dc.subject voice training ua
dc.subject breathing ua
dc.subject throat ua
dc.subject muscle training ua
dc.subject resonators ua
dc.subject sound attack ua
dc.subject.classification 378.147:784.9 ua
dc.title Актуальні методи, прийоми та проблеми постановки голосу ua
dc.title.alternative Methods and problem in voice training ua
dc.type Article ua


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics