Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Балакірєва, В. А.
dc.date.accessioned 2019-04-12T08:29:46Z
dc.date.available 2019-04-12T08:29:46Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Балакірєва, В. А. Методологія як підґрунтя педагогічного дослідження / В. А. Баларірєва // Наукові записки [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія : Педагогічні науки : зб. наук. статей. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017. – Вип. СXХХV (135). – С. 5-13. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/24162
dc.description.abstract У статті обґрунтовано методологічні підходи підготовки майбутніх учителів до трудової діяльності молодших школярів. Доведено актуальність означеної проблематики в умовах сучасної України. З’ясовано, що педагогічна наука накопичила чималий досвід з визначення сутності та шляхів реалізації методологічних підходів. Зазначені підходи визначають сьогодні основні тенденції і принципи побудови змісту та технологій професійної підготовки майбутнього вчителя початкової школи, оскільки аналіз теоретичних розробок і питань практики вказує на необхідність її модернізації. ua
dc.description.abstract The article substantiates the methodological approaches of preparing future teachers for the work of junior pupils. The relevance of the mentioned problem in the conditions of modern Ukraine is proved. It has been found that pedagogical science has accumulated considerable experience in determining the essence and ways of implementing methodological approaches. These approaches determine today the main trends and principles of constructing the content and technologies of vocational training of the future teacher of elementary school, since the analysis of theoretical developments and issues of practice indicates the need for its modernization. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject методологія ua
dc.subject методологічні підходи ua
dc.subject підготовка майбутніх учителів ua
dc.subject трудова діяльність ua
dc.subject methodology ua
dc.subject methodological approaches ua
dc.subject preparation of future teachers ua
dc.subject labor activity ua
dc.subject.classification 378.147:37.012 ua
dc.title Методологія як підґрунтя педагогічного дослідження ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу