Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Професійно-орієнтовані завдання як метод навчання іноземної мови у немовних ЗВО

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Руденко, Г. О.
dc.contributor.author Причина, Ю. В.
dc.date.accessioned 2019-04-10T11:44:15Z
dc.date.available 2019-04-10T11:44:15Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Руденко, Г. О. Професійно-орієнтовані завдання як метод навчання іноземної мови у немовних ЗВО / Г. О. Руденко, Ю. В. Причина // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. – Вип. 65. – С. 79-82. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/24142
dc.description.abstract У статті розглянуто актуальну проблему професійно-орієнтованого навчання іноземної мови у немовних закладах вищої освіти. Автори визначають основні переваги професійно-орієнтованих завдань, а також розглядають особливості застосування ділових ігор, дискусій, кейсів на заняттях з іноземної мови для розвитку мовленнєвих компетенцій у студентів економічних спеціальностей немовних ЗВО. Обґрунтована необхідність створення нових навчальних програм і додаткових навчальних посібників з орієнтацією на співдружність викладачів і студентів. Висвітлено особливості застосування професійно-орієнтованого підходу у навчанні іноземних мов у немовних ЗВО, ефективної мовної підготовки та формування професійної мовної компетентності студентів. Також у статті наводяться приклади професійно-орієнтованих завдань, що можуть застосовуватися викладачами іноземної мови під час занять зі студентами економічних спеціальностей. ua
dc.description.abstract The article considers the actual problem of professionally-oriented learning of a foreign language in non-language higher educational institutions. The authors determine the main advantages of professionally-oriented tasks, as well as consider the peculiarities of the use of business games, discussions, cases at foreign language lessons for the development of language competencies for students of economic specialties in non-language higher educational institutions. It is substantiated the necessity of creating new educational programs and additional teaching aids with the focus on the cooperation of teachers and students. The authors highlighted the usage peculiarities of a professionally-oriented approach in teaching foreign languages in non-language higher educational institutions, effective language training and formation of professional language competence of students. Also there are examples of professionally-oriented tasks in the article that can be used by foreign language teachers at the lessons with students of economic specialties in the article. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject професійно-орієнтоване навчання ua
dc.subject професійно-орієнтовані завдання ua
dc.subject іноземна мова ua
dc.subject студенти економічних спеціальностей ua
dc.subject професійна діяльність ua
dc.subject ділова гра ua
dc.subject диспути ua
dc.subject дискусія ua
dc.subject professionally-oriented learning ua
dc.subject professionally-oriented tasks ua
dc.subject foreign language ua
dc.subject students of economic specialties ua
dc.subject.classification 378.147:81’243 ua
dc.title Професійно-орієнтовані завдання як метод навчання іноземної мови у немовних ЗВО ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу