Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Система підготовки дитини до школи крізь призму педагогічної спадщини В. О. Сухомлинського

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Пантюк, Т. І.
dc.date.accessioned 2019-04-10T11:39:39Z
dc.date.available 2019-04-10T11:39:39Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier.citation Пантюк, Т. І. Система підготовки дитини до школи крізь призму педагогічної спадщини В. О. Сухомлинського / Т. І. Пантюк // Наукові записки. Серія : Педагогічні та історичні науки. - Київ : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2013. - Вип. CXV (115). - C. 174-180. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/24141
dc.description.abstract У статті розглядається проблема підготовки дитини до школи крізь призму педагогічної спадщини В. О. Сухомлинського. Аналізуються праці вченого, в яких обґрунтовуються педагогічні умови раннього навчання дитини, її всебічного розвитку та природовідповідного виховання. У статті доводимо, що В. О. Сухомлинський у процесі підготовки дитини до школи акцентував увагу на природо- і культуровідповідності цього процесу; пріоритетною визначав роль творчості у дитячому житті і діяльності; наголошував на посильності і розумній напруженості розумової праці дитини; свободу і активність учений розглядав як необхідні умови дитячої діяльності, зокрема навчальної. ua
dc.description.abstract В статье рассматривается проблема подготовки ребенка к школе сквозь призму педагогического наследия В. О. Сухомлинского. Анализируются труды ученого, в каких обосновываются педагогические условия раннего обучения ребенка, его всестороннего развития и природосообразного воспитания. В статье доказано, что В. О. Сухомлинский в процессе подготовки ребенка к школе акцентировал внимание на природо- і культуросообразности этого процесса; приоритетной обозначал роль творчества в детской жизни и деятельности; акцентировал на посильности и разумной напряженности умственного труда ребенка; свободу и активность ученый рассматривал как необходимые условия детской деятельности, в частности учебной. ua
dc.description.abstract The article deals with the problem of preparing a child to school in the light of pedagogical heritage of V. O. Sukhomlynskyi. It gives the analysis of scholar’s works, in which the pedagogical conditions of child’s early studying, her all-round development and bringing-up based on nature conformity are grounded. The article proves that V. O. Sukhomlynskyi paid special attention to natural and cultural conformity of this process while preparing a child to school; determined the role of creative work in children’s life and activities as the one of primary importance; emphasized the intensification and reasonable intensity of child’s mental work; the scholar considered the freedom and active part as necessary conditions of children’s activities, especially educational. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject В. О. Сухомлинський ua
dc.subject підготовка дитини до школи ua
dc.subject педагогічні умови раннього навчання ua
dc.subject творчість ua
dc.subject посильність ua
dc.subject діяльність ua
dc.subject активність ua
dc.subject В. О. Сухомлинский ua
dc.subject подготовка ребенка к школе ua
dc.subject педагогические условия раннего обучения ua
dc.subject творчество ua
dc.subject посильность ua
dc.subject деятельность ua
dc.subject активность ua
dc.subject V. O. Sukhomlynskyi ua
dc.subject child’s school preparation ua
dc.subject pedagogical conditions of child’s early studying ua
dc.subject creative work ua
dc.subject intensification ua
dc.subject activities ua
dc.subject active part ua
dc.subject.classification 372.1:37(092)“19” ua
dc.title Система підготовки дитини до школи крізь призму педагогічної спадщини В. О. Сухомлинського ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу