DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 05. Педагогічні науки: реалії та перспективи » Випуск 59 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/24080
Title: Система навчання фізики і контролю та самоконтролю знань з фізики курсантів морських ЗВО з використанням креолізованих текстів та інтелектуальних карт
Authors: Паніна, О. П.
Keywords: “кліпове” мислення
інформаційно-комунікативні технології
інформаційний потік
лінійний текст
опорний сигнал
“сlip” culture
net-thinking
information and communication technologies
information flow
linear text
Issue Date: 2017
Publisher: Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Паніна, О. П. Система навчання фізики і контролю та самоконтролю знань з фізики курсантів морських ЗВО з використанням креолізованих текстів та інтелектуальних карт / О. П. Паніна // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2017. - Вип. 59. – С. 103-113.
Abstract: Стаття присвячена проблемі пошуку нових методик викладання фізики в умовах “кліпового” мислення суб’єктів навчання в межах сучасної “кліпової” культури, яка виникла внаслідок тотальної інформатизації суспільства. Обговорюються особливості викладання навчального матеріалу з фізики в навчальних закладах, де поколінню “цифрових аборигенів” надається навчальний матеріал у вигляді лінійного тексту, що призводить до неефективного засвоєння отриманої інформації. Аналізуються роботи вітчизняних та зарубіжних дослідників та науковців про специфічні особливості сприйняття інформації курсантами з “кліповим” мисленням, а також розглядаються методики навчання фізики, які використовують нетрадиційні методи надання навчальної інформації, а саме методика опорних сигналів В. Ф. Шаталова та метод інтелектуальних карт Т. Бьюзена. Пропонується методика надання навчального матеріалу у вигляді поєднання креолізованого тексту як засобу донесення лінійної інформації до індивіда з “кліповим” типом мислення та інтелектуальної карти як засобу контролю та самоконтролю ступеня її засвоєння.
The article is devoted to the problem of searching for new methods of teaching physics in conditions of net-thinking of subjects of learning within the limits of the modern “clip culture” that arose as a result of total informatization of society. There is describe a specificity of teaching the teaching material of physics in the form of linear text are discussed, which leads to inefficient acquisition of the information obtained. There is analyz the works of blighty and foreign scientists and researchers about the specific features of information perception by cadets with net-thinking, as well as methods for teaching physics that use non-traditional methods of providing educational information, namely the method of reference signals by V. F. Shatalov and the method of mindmaps by T. Buzan. There is propose the method of providing educational material in the form of a combination of creolized text as a way of conveying linear information to an individual with a “clip” type of thinking and an intellectual picture as a way of controlling and self-controlling the degree of its assimilation is proposed.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/24080
Appears in Collections:Випуск 59

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Panina O. P.pdf727.26 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.