DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 05. Педагогічні науки: реалії та перспективи » Випуск 65 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/24073
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorДаніліч-Скакун, А. А.-
dc.date.accessioned2019-04-06T11:03:09Z-
dc.date.available2019-04-06T11:03:09Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationДаніліч-Скакун, А. А. Особливості підготовки майбутніх практичних психологів до роботи в інклюзивному освітньому просторі / А. А. Даніліч-Скакун // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. – Вип. 65. – С. 31-34.ua
dc.identifier.urihttp://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/24073-
dc.description.abstractУ статті розглянуто і проаналізовано особливості підготовки майбутніх практичних психологів до роботи в інклюзивному освітньому просторі. Охарактеризовано «інклюзію» як соціальний устрій та особливості «інклюзивного освітнього простору». Проведено аналіз праць вітчизняних дослідників, присвячених трактуванню цих понять, й охарактеризовано основні підходи до проблеми підготовки фахівців, покликаних працювати у сфері інклюзивної освіти. Ґрунтовно досліджено праці вчених із визначення ключових професійних якостей майбутніх практичних психологів і визначено нові якості, що мають бути притаманні фахівцю, який працює в інклюзивному закладі освіти. Визначено нові завдання, що ставляться перед закладом вищої освіти у процесі підготовки майбутніх практичних психологів. Запропоновано нове змістове наповнення навчальних дисциплін.ua
dc.description.abstractIn the article the peculiarities of preparing future practical psychologists to work in the inclusive educational environment are considered and analysed. «Inclusion» as a social structure and features of «inclusive educational environment» are characterized. The analysis of the works of domestic researchers dealt with the interpretation of these concepts is carried out and the main approaches to the problem of training specialists specializing in the field of inclusive education are described. Thorough research on the scientists’ works tackling the problem of determining the key qualities of future practical psychologists is carried out. New qualities that should be appropriate to a specialist who works in an inclusive educational institution are identified. The new tasks set before the institution of higher education in the process of preparing future practical psychologists are identified. New content of educational disciplines is proposed.ua
dc.language.isoukua
dc.publisherВид-во НПУ імені М. П. Драгомановаua
dc.subjectінклюзіяua
dc.subjectінклюзивний освітній простірua
dc.subjectпрактичний психологua
dc.subjectпідготовка майбутніх практичних психологівua
dc.subjectinclusionua
dc.subjectinclusive educational environmentua
dc.subjectpractical psychologistua
dc.subjectpreparing future practical psychologistsua
dc.subject.classification378.011.3 – 051 : 159-051]:37.043.2-056.2/63 (045)ua
dc.titleОсобливості підготовки майбутніх практичних психологів до роботи в інклюзивному освітньому просторіua
dc.typeArticleua
Appears in Collections:Випуск 65

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Danilich-Skakun A. A..pdf189 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.