Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Іноземна мова як інструмент у творчій взаємодії викладача та студента (на матеріалах стажування у мовній школі Оxford-Кlass)

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Яременко-Гасюк, О. О.
dc.contributor.author Саченко, Л. М.
dc.date.accessioned 2019-04-06T10:59:30Z
dc.date.available 2019-04-06T10:59:30Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.citation Яременко-Гасюк, О. О. Іноземна мова як інструмент у творчій взаємодії викладача та студента (на матеріалах стажування у мовній школі Оxford-Кlass) / О. О. Яременко-Гасюк, Л. М. Саченко // Наукові записки [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія : Педагогічні науки : [збірник наукових статей]. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2016. – Вип. СXХІХ (129). – С. 263-270. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/24069
dc.description.abstract Стаття розглядає питання творчого спілкування та встановлення взаємодії викладача та студента як важливий фактор організації ефективного процесу навчання іноземній мові. Кожний етап уроку чи заняття співвідноситься з фазою спілкування, якій відповідають певні дії викладача та студентів. У статті висвітлюються методичні характеристики двох типів спілкування при викладанні іноземної мови: формального та творчого. Стаття також описує важливість міжособистісних відносин між викладачем та студентами та необхідність колективної співпраці під час комунікативно-пізнавальної діяльності у процесі навчання іноземної мови. ua
dc.description.abstract The article deals with the question of creative communication and teacher – student interaction setting as an important factor of effective educational process organization. Every level of lesson is related to the stage of communication, to which certain activities of teacher and student are pertinent. The article elucidates methodological characteristics of two types of educational communication: formal and creative. The article also describes the importance of interpersonal relations between the teacher and students and necessity of collective cooperation during the communicative-cognitive activity in the course (process) of foreign language teaching. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject іноземна мова ua
dc.subject творче спілкування ua
dc.subject творча взаємодія ua
dc.subject ефективність навчання іноземній мові ua
dc.subject міжособистісні відносини ua
dc.subject колективна співпраця ua
dc.subject комунікативно-пізнавальна діяльність ua
dc.subject foreign language ua
dc.subject creative communication ua
dc.subject creative interaction ua
dc.subject effective foreign language teaching ua
dc.subject interpersonal relations ua
dc.subject collective cooperation ua
dc.subject communicative-cognitive activity ua
dc.subject.classification 378.016:81 ua
dc.title Іноземна мова як інструмент у творчій взаємодії викладача та студента (на матеріалах стажування у мовній школі Оxford-Кlass) ua
dc.title.alternative Foreign Language as a Tool of Creative Interaction of Teacher and Student ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу