Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Можливості технології проблемного навчання у формуванні професійної компетентності майбутніх художників сакрального живопису

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Горбань, С. І.
dc.date.accessioned 2019-04-06T07:24:57Z
dc.date.available 2019-04-06T07:24:57Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Горбань, С. І. Можливості технології проблемного навчання у формуванні професійної компетентності майбутніх художників сакрального живопису / С. І. Горбань // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. – Вип. 65. – С. 23-27. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/24052
dc.description.abstract У статті здійснено спробу на основі аналізу можливостей технології проблемного навчання обґрунтувати необхідність її впровадження у професійну підготовку майбутніх художників сакрального живопису. Розкрито три типи проблемного навчання, що характеризуються особливими способами взаємодії викладача і студентів; напрями використання технології проблемного навчання як інструмента навчання майбутніх художників сакрального живопису та засобу максимального наближення майбутнього фахівця до реальної професійної діяльності. Виділено продуктивність проектних технологій, які являють собою важливий інструмент проблемного навчання. Подано визначення дефініції «професійна компетентність художника сакрального живопису», її складників і структури. Надано можливості технології проблемного навчання у формуванні професійної компетентності майбутніх художників сакрального живопису за критеріями для оцінки рівня її сформованості. ua
dc.description.abstract The article attempts to prove the necessity of its implementation in the professional training of future artists of sacred painting on the basis of the analysis of the possibilities of the technology of problem education. Three types of problem learning are described, characterized by special methods of interaction between the teacher and students; directions of the use of technology of problem learning as an instrument of training future painters of sacral painting and the means of maximizing the approach of a future specialist to real professional activities. Design technology is an important tool for problem-based learning. The definition of the definition of «professional competence of the artist of sacred painting» of its components and structure is given. The possibilities of the technology of problem education in the formation of professional competence of future artists of sacred painting are presented on the criteria for assessing the level of its formation. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject художник сакрального живопису ua
dc.subject інноваційні технології ua
dc.subject технологія проблемного навчання ua
dc.subject професійна компетентність ua
dc.subject artist of sacral painting ua
dc.subject innovative technologies ua
dc.subject technology of problem learning ua
dc.subject professional competence ua
dc.subject.classification 378.147.31/88:004 ua
dc.title Можливості технології проблемного навчання у формуванні професійної компетентності майбутніх художників сакрального живопису ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу