DSpace at library NPU Dragomanova » Наукові записки » Випуск 129 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/24051
Title: Диригентсько-хорова підготовка учителів музики в системі вищої професійної освіти
Other Titles: Peculiarities of conducting and choral training music teachers in the process
Authors: Світайло, С. В.
Keywords: диригентсько-хорової підготовки учителів музики
музично-теоретичний
вокально-хоровий
виконавський аналіз хорового твору
conducting and choral training music teachers
music theory
vocal and choral
performing ana lysis of choral works
Issue Date: 2016
Publisher: Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Світайло, С. В. Диригентсько-хорова підготовка учителів музики в системі вищої професійної освіти / С. В. Світайло // Наукові записки [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія : Педагогічні науки : [збірник наукових статей]. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2016. – Вип. СXХІХ (129). – С. 189-195.
Abstract: Розглянуто особливості диригентсько-хорової підготовки учителів музики в системі вищої професійної освіти. Вони полягають у тому, що підготовка учителів музики передбачає формування у майбутнього фахівцятаких нероздільних складових його діяльності, як педагогічна і музична. Професійне володіння відповідним музичним інструментом для вчителя музики є тією найсуттєвішою фаховою компетенцією, яка вирізняє його серед інших учителів- предметників. Для учителя музики, який здобуває диригентсько-хорову підготовку, таким інструментом є хоровий колектив (вокальний ансамбль). Наголошено, зокрема, на принципово важливій ролі формування у них здатності здійснювати інтерпретацію хорового твору, охарактеризовано музично-теоретичний, вокально-хоровий та виконавський видианалізу, розкрито основні прийоми інтерпретації хорового твору на прикладіхору Б. Лятошинського “Весна”. У процесі інтерпретації увиразнюється не лише художній потенціал виконуваного твору, а й розкриваються виконавські можливості хорового колективу, набувають вираження і втілення естетичні принципи виконавця, його індивідуальні виконавські особливості.
Peculiarities of conducting and choraltraining music teachers in higher professional education. The yconcluded tha ttraining of teachers of music in volvesthe formation of a futures pecialistsuch in separable components of his activity, as a pedagogical and musical. Professional knowledge of the appropriate musical instrument for a music teacher is the most important professional competence, which distinguishes it from other subject teachers. For music teachers, which becomes conducting and choral training, this tool is a choir (vocal ensemble). It is noted, in particular, is fundamentally important role the formation of the irability to perform interpretations of choral works, the characteristic of the music-theoretical, vocal and choral and performing the types of analysis, basic techniques of interpretation of choral works choir Liatoshynsky “Spring”. In the process of interpreting expressive not only of the artistic potential of the work performed, but also reveals the performance opportunities for choir, becoming the expression and embodiment of the esthetic principles of the artist, his individual performance characteristics.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/24051
Appears in Collections:Випуск 129

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Svіtaylo.pdf453.57 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.