Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Педагогічна свідомість як показник професійної компетентності майбутнього вчителя математики

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Бобовський, Р. П.
dc.date.accessioned 2019-04-05T13:47:19Z
dc.date.available 2019-04-05T13:47:19Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Бобовський, Р. П. Педагогічна свідомість як показник професійної компетентності майбутнього вчителя математики / Р. П. Бобовський // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. – Вип. 65. – С. 13-17. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/24045
dc.description.abstract У статті проаналізовано різні підходи до визначення поняття “професійна компетентність учителя математики”. Відповідно до аспектів системного, компетентнісного, особистісного, діяльнісного та контекстного підходів і на основі проведеного аналізу різних підходів науковців до досліджуваного питання виокремлено компоненти професійної компетентності. Розглянуто змістово-структурні особливості професійної компетентності майбутніх учителів математики і, що особливо актуально в розрізі проблематики дослідження педагогічної свідомості, доведено, що її важливим складником і показником високого рівня сформованості є педагогічна свідомість. Розвиток професійної компетентності вимагає сформованості педагогічної свідомості як інтегратора особистісних та операційних компонентів (розвиненого мислення, рефлексії, саморозвитку і саморегуляції діяльності та поведінки, високої моральності і культури поведінки) ua
dc.description.abstract The article analyzes various approaches to the definition of the concept of “professional competence of the teacher of mathematics”. According to systemic, competence, personal, activity and context approaches aspects, and based on the different scientists approaches analysis, the components of professional competence are singled out to the issue under study. The content-structural peculiarities of future mathematics teachers professional competence are considered, and that is especially important in the context of pedagogical consciousness study problems, it is proved that its important component and indicator of high level formation is pedagogical consciousness. The development of professional competence requires pedagogical consciousness formation as an integrator of personal and operational components (developed thinking, reflection, self-development and self-regulation activity and behavior, high morality and behavior culture). ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject педагогічна свідомість ua
dc.subject професійна компетентність ua
dc.subject підготовка вчителя ua
dc.subject компоненти ua
dc.subject показники ua
dc.subject pedagogical consciousness ua
dc.subject professional competence ua
dc.subject teacher training ua
dc.subject components ua
dc.subject indicators ua
dc.subject.classification 378.147:51 ua
dc.title Педагогічна свідомість як показник професійної компетентності майбутнього вчителя математики ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу