Electronic Dragomanov Ukrainian
State University Repository

Теоретичні засади формування професійної компетентності майбутнього вчителя початкової школи

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Струк, А. В.
dc.date.accessioned 2019-04-05T08:25:29Z
dc.date.available 2019-04-05T08:25:29Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Струк, А. В. Теоретичні засади формування професійної компетентності майбутнього вчителя початкової школи / А. В. Струк // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. - Вип. 64. - С. 185-187. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/24024
dc.description.abstract У статті висвітлюються особливості формування професійної компетентності майбутнього вчителя початкової школи. Розглянуто різні підходи до професійної підготовки майбутніх вчителів як необхідна умова підготовки конкурентоспроможного педагога. Акцентовано увагу на тому, що сьогодні потребують розроблення принципово нові підходи до розвитку системи початкової освіти. Розкрито зміст понять "компетенція" та "компетентність". Однією з найважливіших особливостей вищої освіти є зростання значення професійної компетентності майбутнього фахівця. Компетентний фахівець відрізняється від кваліфікованого тим, що він не лише володіє певним знаннями, уміннями та навичками, необхідними для його плідної професійної діяльності, а й реалізує їх у своїй роботі. В умовах глобалізації потреба в компетентності є найголовнішою ознакою та потребою кожної людини. Компетентність допомагає фахівцеві ефективно вирішувати різноманітні завдання, які стосуються його професійної діяльності. Майбутній вчитель початкової школи повинен реалізовувати себе через здобуття педагогічної освіти як фахівець, професійно сформована, культурна та високоосвічена особистість. Вважаємо, що професійна компетентність сприятиме якісному входженню на ринок праці, підвищить конкурентоспроможність особистості, значно активізує потенційні професійні можливості. Таким чином, формування професійної компетентності майбутнього вчителя початкової школи виходить на перший план як надзвичайно важлива для прогресивного розвитку країни. Дослідження науковців доводять, що якість професійної компетентності майбутнього вчителя в умовах вищої педагогічної школи зумовлює рівень освіченості та виховання майбутнього покоління нашої держави. ua
dc.description.abstract В статье освещаются особенности формирования профессиональной компетентности будущего учителя начальной школы. Рассмотрены различные подходы к профессиональной подготовке будущих учителей как необходимое условие подготовки конкурентоспособного педагога. Акцентировано внимание на том, что сегодня требуют разработки принципиально новые подходы к развитию системы начального образования. Раскрыто содержание понятия "компетенция" и "компетентность". Одной из важнейших особенностей высшего образования является рост значения профессиональной компетентности будущего специалиста. Компетентный специалист отличается от квалифицированного тем, что он не только обладает определенным знаниями, умениями и навыками, которые необходимы для его плодотворной профессиональной деятельности, но и реализует их в своей работе. В условиях глобализации потребность в компетентности является главным признаком и потребностью каждого человека. Компетентность помогает специалисту эффективно решать разнообразные задачи, относящиеся к его профессиональной деятельности. Будущий учитель начальной школы должен реализовывать себя посредством получения педагогического образования как специалист, профессионально сформированная, культурная и высокообразованная личность. Считаем, что профессиональная компетентность способствует качественному вхождению на рынок труда, повысит конкурентоспособность личности, значительно активизирует потенциальные профессиональные возможности. Таким образом, формирование профессиональной компетентности будущего учителя начальной школы выходит на первый план как чрезвычайно важная для прогрессивного развития страны. Исследования ученых доказывают, что качество профессиональной компетентности будущего учителя в условиях высшей педагогической школы обусловливает уровень образованности и воспитания будущего поколения нашей страны. ua
dc.description.abstract The article highlights the peculiarities of the formation of the professional competence of the future teacher of elementary school. Different approaches are considered in the training of future teachers as a prerequisite for the preparation of a competitive teacher. The emphasis is placed on the need for the development of fundamentally new approaches to the development of the primary education system. The content of the concepts of "competence" and "competence" is revealed. One of the most important features of higher education is the growth of the value of professional competence of a future specialist. Competency specialist differs from the qualified by the fact that he not only possesses certain knowledge, skills and skills necessary for his productive professional activity, but also implements them in his work. In a context of globalization, the need for competence is the most important sign and need of every person. Competence helps the specialist to effectively solve various tasks related to his professional activities. The future teacher of elementary school should realize itself through obtaining a pedagogical education as a professional specialist, a former professional culture and a highly educated personality. We believe that professional competence will contribute to qualitative entry into the labor market, increase the competitiveness of the individual, significantly activates potential professional opportunities. Thus, the formation of the professional competence of the future teacher of elementary school comes to the fore as crucial for the country’s progressive development. The research of scientists convincingly proves that the quality of professional competence of the future teacher in the conditions of higher pedagogical school determines the level of education and education of the future generation of our state. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject теоретичні засади ua
dc.subject формування ua
dc.subject компетентність ua
dc.subject компетенція ua
dc.subject професійна компетентність ua
dc.subject професійна діяльність ua
dc.subject майбутній вчитель ua
dc.subject початкова школа ua
dc.subject теоретические основы ua
dc.subject формирования ua
dc.subject компетентность ua
dc.subject компетенция ua
dc.subject профессиональная компетентность ua
dc.subject профессиональная деятельность ua
dc.subject будущий учитель ua
dc.subject начальная школа ua
dc.subject theoretical foundations ua
dc.subject formation ua
dc.subject competence ua
dc.subject professional competence ua
dc.subject key competencies ua
dc.subject future teacher ua
dc.subject elementary school ua
dc.subject.classification 378:373.3 ua
dc.title Теоретичні засади формування професійної компетентності майбутнього вчителя початкової школи ua
dc.type Article ua


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics