DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 05. Педагогічні науки: реалії та перспективи » Випуск 64 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/24016
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПавлик, Н. П.-
dc.date.accessioned2019-04-04T13:40:11Z-
dc.date.available2019-04-04T13:40:11Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationПавлик, Н. П. Програма педагогічного експерименту з організації неформальної освіти майбутніх соціальних педагогів / Н. П. Павлик // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. - Вип. 64. - С. 166-169.ua
dc.identifier.urihttp://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/24016-
dc.description.abstractВідсутність у науковій літературі методичних програм організації експериментальних досліджень у вищій школі та потреба розробки авторського програмно-методичного забезпечення процесу оцінювання результативності неформальної освіти зумовили вибір завдання дослідження: спроектувати програму педагогічного експерименту як послідовну цілеспрямовану сукупність етапів роботи. Охарактеризовано експеримент як метод наукового пізнання та основні вимоги до його організації. Визначено та представлено структурні компоненти програми педагогічного експерименту у досліджені теорії і практики організації неформальної освіти майбутніх соціальних педагогів. Спроектовано мету, загальну та часткові гіпотези, рівні, етапи, завдання та методи педагогічного експерименту впливу неформальної освіти на результативність професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів. Описано генеральну та вибіркову сукупності дослідження. Сформульовано висновок про необхідність розробки й апробації методики педагогічного експерименту щодо впливу неформальної освіти на рівень професійної компетентності майбутніх фахівців.ua
dc.description.abstractОтсутствие в научной литературе методических программ организации экспериментальных исследований в высшей школе и потребность разработки авторского программно-методического обеспечения процесса оценивания результативности неформального образования определили выбор задачи исследования: спроектировать программу педагогического эксперимента как последовательную целенаправленную совокупность этапов работы. Подана характеристика эксперимента как метода научного познания и основные требования к его организации. Определены и представлены структурные компоненты программы педагогического эксперимента в исследовании теории и практики организации неформального образования будущих социальных педагогов. Спроектированы цель, общая и частные гипотезы, уровни, этапы, задачи и методы педагогического эксперимента по влиянию неформального образования на результативность профессиональной подготовки будущих социальных педагогов. Описаны генеральная и выборочная совокупности исследования. Сформулирован вывод о необходимости разработки и апробации методики педагогического эксперимента по влиянию неформального образования на уровень профессиональной компетентности будущих специалистов.ua
dc.description.abstractThe lack of methodological programs for organizing of experimental research in higher education in the scientific literature and the need to develop an author's program and methodological support for the process of evaluating the effectiveness of informal education led to the choice of the task of the study: to design a program of pedagogical experiment as a consequent purposeful set of stages of work. The experiment is described as a method of scientific knowledge and the basic requirements for its organization. The structural components of the program of pedagogical experiment in the research theories and practices of the organization of informal education of future social educators are identified and presented. The aim, general and partial hypotheses, levels, stages, tasks and methods of pedagogical experiment on the influence of informal education on the effectiveness of the professional training of future social educators were designed. The statistical and sample population of the study is described. The conclusion of the necessity of development and testing of the methodology of pedagogical experiment on the influence of informal education on the level of professional competence of future specialists is made.ua
dc.language.isoukua
dc.publisherНПУ імені М. П. Драгомановаua
dc.subjectекспериментua
dc.subjectпрограма експериментуua
dc.subjectнеформальна освітаua
dc.subjectмайбутні соціальні педагогиua
dc.subjectпрофесійна компетентністьua
dc.subjectорганізація дослідженняua
dc.subjectгенеральна сукупністьua
dc.subjectвибіркова сукупністьua
dc.subjectметоди дослідженняua
dc.subjectэкспериментua
dc.subjectпрограмма экспериментаua
dc.subjectнеформальное образованиеua
dc.subjectбудущие социальные педагогиua
dc.subjectпрофессиональная компетентностьua
dc.subjectорганизация исследованияua
dc.subjectгенеральная совокупностьua
dc.subjectвыборочная совокупностьua
dc.subjectметоды исследованияua
dc.subjectexperimentua
dc.subjectprogram of experimentua
dc.subjectinformal educationua
dc.subjectfuture social educatorsua
dc.subjectprofessional competenceua
dc.subjectorganization of researchua
dc.subjectstatistical populationua
dc.subjectsample populationua
dc.subjectresearch methodsua
dc.subject.classification378ua
dc.titleПрограма педагогічного експерименту з організації неформальної освіти майбутніх соціальних педагогівua
dc.typeArticleua
Appears in Collections:Випуск 64

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Pavlyk_N._P..pdf198.57 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.