DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 05. Педагогічні науки: реалії та перспективи » Випуск 64 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/24011
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМахоня, В. І.-
dc.date.accessioned2019-04-04T13:28:11Z-
dc.date.available2019-04-04T13:28:11Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationМахоня, В. І. Обґрунтування компонентів писемного мовлення /В. І. Махоня // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. - Вип. 64. - С. 145-147.ua
dc.identifier.urihttp://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/24011-
dc.description.abstractСпілкування між людьми в сучасному суспільстві здійснюється за допомогою усного і писемного мовлення. З розвитком технічного прогресу, а саме появою комп’ютерних технологій, значною мірою зросла потреба у такій формі комунікації, як писемне мовлення. Так, писемне мовлення починає набувати деяких ознак усного мовлення: спілкування з реальним співрозмовником, можливості одержання швидкого зворотного зв’язку, використання коротких фраз, скорочення часу спілкування. Однак і за нових комунікацій писемне мовлення зберігає свої специфічні ознаки, бо виконує особливі функції. Писемне спілкування залишається розірваним і в просторі, і в часі, здебільшого розрахованим на віддаленого читача, тому вважається монологічним. Під час письмового викладу думок вимагається однаково уважно стежити як за тим, що написати, так і за тим, як написати, тому цей вид мовлення займає важливу роль у житті кожної людини.ua
dc.description.abstractОбщение между людьми в современном обществе осуществляется с помощью устной и письменной речи. С развитием технического прогресса, а именно появлением компьютерных технологий, в значительной степени возросла потребность в такой форме коммуникации, как письменная речь. Так, письменная речь в определенной степени начинает обретать некоторые признаки устной речи: общение с реальным собеседником, возможность получения быстрой обратной связи, использование коротких фраз, сокращение времени общения. Однако и при новых коммуникациях письменная речь сохраняет свои специфические признаки, поскольку выполняет особые функции. Письменное общение остается разорванным и в пространстве, и во времени, в основном рассчитанным на удаленного читателя, поэтому считается монологическим. Во время письменного изложения мыслей требуется одинаково внимательно следить как за тем, что написать, так и за тем, как написать, поэтому этот вид речи играет важную роль в жизни каждого человека.ua
dc.description.abstractCommunication between people in modern society is carried out with the help of oral and written speech. With the development of technical progress, namely the emergence of computer technology, the need for a form of communication, such as written speech, has greatly increased. So the written speech to some extent begins to recruit some signs of oral speech: communication with a real interlocutor, the ability to receive quick feedback, use short phrases, reduce the time of communication. However, in new communications, written language retains its specific characteristics, since it performs special functions. Written communication remains torn both in space and in time, mainly designed for remote readers, therefore it is considered monologic. During the written presentation of thoughts, equally careful monitoring is required both for what to write and for how to write, therefore this type of broadcasting plays an important role in the life of each person.ua
dc.language.isoukua
dc.publisherНПУ імені М. П. Драгомановаua
dc.subjectписемне мовленняua
dc.subjectнавчання дітей молодшого шкільного вікуua
dc.subjectопанування процесу письмаua
dc.subjectписьменная речьua
dc.subjectобучение детей младшего школьного возрастаua
dc.subjectовладение процессом письмаua
dc.subjectwritten speechua
dc.subjecteducation of children of primary school ageua
dc.subjectmastering the process of writingua
dc.subject.classification373.3.016:811.161.2ua
dc.titleОбґрунтування компонентів писемного мовленняua
dc.typeArticleua
Appears in Collections:Випуск 64

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Makhonia_V._I..pdf174.87 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.