DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 05. Педагогічні науки: реалії та перспективи » Випуск 60 (том 2) »
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/24005
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.date.accessioned | 2019-04-03T13:10:37Z | - |
dc.date.available | 2019-04-03T13:10:37Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.citation | Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : [ зб. наук. праць]. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. – Вип. 60, том 2. – 246 с. | ua |
dc.identifier.issn | 2311-5491 | - |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/24005 | - |
dc.description.abstract | У статтях розглядаються результати теоретичних досліджень і експериментальної роботи з питань педагогіч- ної науки; розкриття педагогічних, психологічних та соціальних аспектів, які обумовлюють актуалізацію поставленої проблеми і допоможуть її вирішувати на сучасному етапі розвитку освіти. | ua |
dc.description.abstract | The articles deal with the results of theoretical studies and experimental work on pedagogical science; the disclosure of pedagogical, psychological and social aspects that cause actualization of the problem and help it to be solved at the present stage of education development of education. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова | ua |
dc.subject.classification | 37.013(006) | ua |
dc.title | 1. Титульна сторінка. 2. Зміст збірника. | ua |
dc.type | Book | ua |
Appears in Collections: | Випуск 60 (том 2) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Tytul.pdf | Титульна сторінка | 196.71 kB | Adobe PDF | View/Open |
Zmist.pdf | Zmist | 222.91 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.