Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Підготовка майбутнього вчителя іноземних мов до рефлексивного управління у сфері педагогічної діяльності

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Трубіцина, О. М.
dc.date.accessioned 2019-04-02T08:39:12Z
dc.date.available 2019-04-02T08:39:12Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Трубіцина, О. М. Підготовка майбутнього вчителя іноземних мов до рефлексивного управління у сфері педагогічної діяльності / О. М. Трубіцина // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. – Вип. 60, т. 2. – С. 186-191. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23957
dc.description.abstract Стаття присвячена висвітленню шляхів професійної підготовки майбутніх учителів іноземних мов до рефлексивних умінь у професійній діяльності, обґрунтовано їх доцільність застосування в підготовці педагогічних фахівців. Доведено, що педагогічна рефлексія базується на вмінні вчителя аналізувати педагогічну діяльність як єдність діяльностей вчителя та учнів для досягнення спільних цілей навчання. У статті описано зміст та форми організації навчально-пізнавальної діяльності студентів в аспекті опанування основами рефлексивного управління. Розглянуто методи і прийоми навчання, які реалізують групову форму організації навчальної діяльності студентів на практиці. Окрему увагу приділено визначенню місця групових форм роботи на уроках англійської мови та ролі вчителя в їх реа- лізації. Тому одним із завдань фахової підготовки компетентного вчителя іноземної мови має бути активне залучення студентів до процесу пізнання та перетворення себе як менеджерів освіти через усвідомлення соціальної й особистісної значущості цієї професійної ролі та усвідомленого її прийняття. ua
dc.description.abstract The research deals with the problem of the future teacher’s reflexive skills formation. It is necessary for a teacher to reflect not only his personal abilities but also to combine processes of teaching and learning in the professional work, and pupils studying achievements. Thus, the purpose of teacher’s reflection should aim at creating favorable conditions for pupils’ development. The aim of the article was to consider the effective methods and ways of forming students’ reflective skills for making their professional work successful. The article outlines the content and forms of students’ educational and cognitive activity organization in the aspect of their mastering reflexive management in the sphere of professional-pedagogical activities. Special attention is paid to the place of group work in English class and the role of English teachers in its implementation. The teacher acts as an advisor, consultant, manager, directing students’ work in self-searching, analyzing and processing the information and presenting the results. Therefore, in order to train a competent foreign language teacher it is necessary to involve students in the process of learning and transforming themselves as educational managers through understanding of the social and personal significance of this professional role and its conscious assumption. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject рефлексивне управління ua
dc.subject навчально-пізнавальна діяльність студентів ua
dc.subject професійно-педагогічна діяльність ua
dc.subject майбутні викладачі іноземної мови ua
dc.subject reflexive management ua
dc.subject students’ educational and cognitive activity ua
dc.subject professional and pedagogical activity ua
dc.subject prospective English language teachers ua
dc.subject.classification 378:37.011.3-051+37.091.33 ua
dc.title Підготовка майбутнього вчителя іноземних мов до рефлексивного управління у сфері педагогічної діяльності ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу