DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 05. Педагогічні науки: реалії та перспективи » Випуск 63 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23932
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorОсетрова, О. О.-
dc.contributor.authorБорисова, Ю. В.-
dc.contributor.authorПірог, Л. А.-
dc.date.accessioned2019-03-29T13:58:15Z-
dc.date.available2019-03-29T13:58:15Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationОсетрова, О. О. Викладач очима студентів : реконструкція образу за допомогою методу незакінчених речень / О. О. Осетрова, Ю. В. Борисова, Л. А. Пірог // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2018. - Вип. 63. – С. 148-153.ua
dc.identifier.urihttp://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23932-
dc.description.abstractУ сучасних умовах особливого значення набуває здатність студента самостійно продукувати нове знання, а зввдання викладача полягає в побудові партнерських відносин зі студентом. Їх діалог передбачає чітку артикуляцію й узгодження взаємних очікувань. У цьому контексті важливим здається аналіз уявлень студентів щодо особистості викладача. У результаті дослідження авторами з’ясовано: очікування студентів щодо викладачів, припущення з приводу педагогічної взаємодії часто не виправдовуються. Це репрезентується в переважно негативній конотації висловлювань студентів старших курсів. Посилення рефлексивної складової на всіх рівнях організації освітнього процесу сприятиме підвищенню його ефективності та забезпечить більшу дієздатність системи вищої освіти загаломua
dc.description.abstractIn modern conditions the student’s ability to produce knowledge independently acquires special importance; the teacher’s task is to build partnership relations with the student. Their dialogue provides for articulation of mutual expectations. In this context, it is important to analyze students’ perceptions of the teacher’s personality. The purpose of the article is to reconstruct the image of the teacher through the verbal characteristics of the students, obtained with the method of unfinished sentences, to identify the tendencies of its transformation. As a result the authors point: the students’ expectations regarding teachers, assumptions about pedagogical interaction often not justified. This is represented in the predominantly negative connotation of the statements of senior students. Strengthening the reflective component at all levels of the organization of the educational process will contribute to its greater effectiveness and the ability of the higher education system as a whole.ua
dc.language.isoukua
dc.publisherВид-во НПУ імені М. П. Драгомановаua
dc.subjectконструктивістська парадигмаua
dc.subjectенактивістський підхідua
dc.subjectвикладачua
dc.subjectстудентua
dc.subjectосвітній процесua
dc.subjectметод незакінчених реченьua
dc.subjectparadigm or constructivismua
dc.subjectenactivity approachua
dc.subjectteacherua
dc.subjectstudentua
dc.subjecteducational processua
dc.subjectunfinished sentences methodua
dc.subject.classification378.4:303.687ua
dc.titleВикладач очима студентів: реконструкція образу за допомогою методу незакінчених реченьua
dc.typeArticleua
Appears in Collections:Випуск 63

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Osetrova O. O., Borysova Yu. V., Piroh L. A..pdf217.97 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.