DSpace at library NPU Dragomanova » Наукові записки » Випуск 129 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23898
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБодрова, Т. О.-
dc.date.accessioned2019-03-28T14:26:06Z-
dc.date.available2019-03-28T14:26:06Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationБодрова, Т. О. Педагогічні практики в системі методичної підготовки майбутніх учителів музики / Т. О. Бодрова // Наукові записки [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія : Педагогічні науки : [збірник наукових статей]. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2016. – Вип. СXХІХ (129). – С. 20-28.ua
dc.identifier.urihttp://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23898-
dc.description.abstractУ статті набули висвітлення питання фахової підготовки майбутніх учителів музики, пов’язані з реалізацією виробничої функції навчально-професійної діяльності. Автором розкрито сутність практики як соціального феномену, проаналізовано роль педагогічних практик в системі методичної підготовки педагогів-музикантів, запропоновано такі критерії визначення якості продуктивних дій в роботі практиканта як успішність, ефективність, технологічність, естетичність, валеологічність. У статті сформульовано низку позитивних освітніх тенденцій, на основі яких можна прогнозувати посилення процесів взаємовпливу операціональних складових усіх блоків фахової підготовки, а саме: послідовність та етапність в оволодінні фахом, технологізація та комп’ютеризація навчання, перехід від інформативних до активних методів навчально-педагогічних дій, продуктивна взаємодія університету і школи.ua
dc.description.abstractThe article describes the special training of future teachers of musicas sociated with the implementation of the production function of educational professional activity. The author analyzes the nature of practiceas a social phenomenon, the role of pedagogical practices in the system of methodical preparation music teachers, suggested criteria for determining the quality of productive actions (success, efficiency, manufacturability, aesthetics, valeological). The article defines a number of positive educational trends on the basis of which one canpredict the streng thening of processes of interaction of the operational components of allblocks special training, namely: the sequence and phasing intraining, technology and computerization of education, the transition from in formative to active methods of educational and professional action, a productive interaction between the Universityands chools.ua
dc.language.isoukua
dc.publisherВидавництво НПУ імені М. П. Драгомановаua
dc.subjectпрактикаua
dc.subjectякістьua
dc.subjectуспішністьua
dc.subjectефективністьua
dc.subjectтехнологічністьua
dc.subjectестетичністьua
dc.subjectвалеологічністьua
dc.subjectфахова підготовкаua
dc.subjectpracticeua
dc.subjectqualityua
dc.subjectprogressua
dc.subjectefficiencyua
dc.subjecttechnologicalnessua
dc.subjectaesthetically beautifulnessua
dc.subjectvaleologichnist’ua
dc.subjectprofessional preparationua
dc.subject.classification378.011.3 – 051:78ua
dc.titleПедагогічні практики в системі методичної підготовки майбутніх учителів музикиua
dc.title.alternativePedagogical practices are in the system of methodical preparation of future music mastersua
dc.typeArticleua
Appears in Collections:Випуск 129

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Bodrova.pdf484 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.