Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Педагогічні умови забезпечення формування термінологічної компетентності майбутніх графічних дизайнерів

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Школяр, Н. В.
dc.date.accessioned 2019-03-28T10:24:44Z
dc.date.available 2019-03-28T10:24:44Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Школяр, Н. В. Педагогічні умови забезпечення формування термінологічної компетентності майбутніх графічних дизайнерів / Н. В. Школяр // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. - Вип. 61. - С. 344-348. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23885
dc.description.abstract У статті розглянуто сутність поняття "педагогічні умови" та визначено зміст поняття "педагогічні умови забезпечення формування термінологічної компетентності майбутніх графічних дизайнерів". Визначено, що до педагогічних умов, які сприяють формуванню термінологічної компетентності майбутніх графічних дизайнерів, доцільно віднести: створення позитивного мотиваційного середовища для розвитку позитивного ставлення до використання термінів майбутніми графічними дизайнерами у професійній діяльності; удосконалення змісту навчання у вищих навчальних закладах відповідно до сучасних і прогнозованих тенденцій розвитку професійної діяльності; вплив на розвиток професійно важливих якостей особистості майбутнього графічного дизайнера. Зосереджено увагу на тому, що формування термінологічної компетентності майбутніх фахівців у галузі графічного дизайну сприяє підвищенню ефективності їх професійної підготовки. ua
dc.description.abstract В статье рассматривается сущность понятия "педагогические условия" и определяется содержание понятия "педагогические условия обеспечения терминологической компетентности будущих графических дизайнеров". Определено, что к педагогическим условиям, которые способствуют формированию терминологической компетентности, следует отнести: создание позитивной мотивационной среды для развития позитивного отношения к использованию терминов будущими графическими дизайнерами в профессиональной деятельности; усовершенствование содержания образования в вузе в соответствии с современными и прогнозируемыми тенденциями развития профессиональной деятельности; воздействие на развитие профессионально важных качеств личности будущего графического дизайнера. Сосредоточено внимание на том, что формирование терминологической компетентности в отрасли графического дизайна способствует повышению эффективности их профессиональной подготовки. ua
dc.description.abstract The essence of the concept "pedagogical conditions" has been described in the article. The content of the concept "pedagogical conditions of formation of the terminological competence of future graphic designers" has been defined. It has been stated that pedagogical conditions that facilitate formation of terminological competence of future graphic designers should include creation of positive motivational environment for developing future graphic designers’ positive attitude to the use of terms in their professional activity; improvement of a higher educational institution’s instructional content in accordance with modern and predicted trends of professional activity development; influencing the development of professionally important personal qualities of a future graphic designer. The article has stressed the importance of formation of the terminological competence for the enhancement of efficiency of professional training of future graphic designers. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject педагогічні умови ua
dc.subject майбутні графічні дизайнери ua
dc.subject термін ua
dc.subject термінологія ua
dc.subject позитивне мотиваційне середовище ua
dc.subject зміст навчання ua
dc.subject професійно важливі якості ua
dc.subject педагогические условия ua
dc.subject будущие графические дизайнеры ua
dc.subject термин ua
dc.subject терминология ua
dc.subject позитивная мотивационная среда ua
dc.subject содержание образования ua
dc.subject профессионально-важные качества личности ua
dc.subject pedagogical conditions ua
dc.subject future graphic designers ua
dc.subject term ua
dc.subject terminology ua
dc.subject positive motivational environment ua
dc.subject instructional content ua
dc.subject professionally important personal qualities ua
dc.subject.classification 37.091.12:766.05:005.336.2 ua
dc.title Педагогічні умови забезпечення формування термінологічної компетентності майбутніх графічних дизайнерів ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу