Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Роль комунікативних ситуацій у професійно орієнтованій іншомовній підготовці як метод формування професійної комунікативної компетентності майбутнього фахівця соціальної сфери

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Сидорчук, О. В.
dc.date.accessioned 2019-03-26T13:32:24Z
dc.date.available 2019-03-26T13:32:24Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Сидорчук, О. В. Роль комунікативних ситуацій у професійно орієнтованій іншомовній підготовці як метод формування професійної комунікативної компетентності майбутнього фахівця соціальної сфери / О. В. Сидорчук // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. – Вип. 60, т. 2. – С. 110-113. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23873
dc.description.abstract В роботі розглядається застосування інтерактивних вправ на практичних заняттях в курсі професійно орієнтованого вивчення іноземної мови. Виділено функцію рольової гри й ситуативних комунікативних завдань як методів фор- мування професійної комунікативної компетентності майбутнього фахівця під час вивчення іноземної мови шляхом стимулювання вербального мислення студента і створюючи необхідність в іншомовній мовленнєвій діяльності. Також піднімається питання ефективності навчально-виховних методів інтенсифікації професійної підготовки майбутнього фахівця соціальної сфери шляхом моделювання професійної діяльності фахівця в галузі соціальної сфери в ситуаціях міжособистісного спілкування та підвищення рівня адаптації майбутніх фахівців до культурних відмінностей клієнтів соціальних служб для ефективного функціонування в умовах полікультурних спільнот. ua
dc.description.abstract This article focuses on the usage of interactive exercises during ELSP practical classes. Role-plays or simulations are regarded as the particularly significant means for forming the future specialist professional communicative competence as well as polycultural competence development process via second language acquisition. The issue of the effectiveness of educational and training methods for intensifying vocational training of the future specialist in the social sphere is also raised. Due to the population increased heterogeneity, more people from a variety of cultures now utilize social care facilities, social workers need to be aware of their varying perceptions. The ways of increasing the level of adaptation of future specialists to the cultural differences of social service clients for effective functioning in the conditions of multicultural communities are proposed. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject рольова гра ua
dc.subject інтерактивні вправи ua
dc.subject полікультурна компетенція ua
dc.subject розвиток ua
dc.subject іноземна мова за профе- сійним спрямуванням ua
dc.subject студент немовного ВНЗ ua
dc.subject сленг ua
dc.subject культурні відмінності ua
dc.subject міжособистісне спілкування ua
dc.subject професійна підготовка ua
dc.subject Role-plays ua
dc.subject interactive exercises ua
dc.subject polycultural competence ua
dc.subject development ua
dc.subject foreign language for specific purposes ua
dc.subject student of non-linguistic high school ua
dc.subject slang ua
dc.subject interpersonal communication ua
dc.subject vocational training ua
dc.subject.classification 811.111+37.015.311 ua
dc.title Роль комунікативних ситуацій у професійно орієнтованій іншомовній підготовці як метод формування професійної комунікативної компетентності майбутнього фахівця соціальної сфери ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу